Inlägg från: SchumiFerrari |Visa alla inlägg
  • SchumiFerrari

Barn i mars 2008 - 9

Idag mår jag  verkligen piss.... Mannen kunde inte laga bilen igår utan måste  ta det ikväll... superkul att sitta själv en  fredagkväll när han är i garaget.... Tur att vi ska gå ut imorgon..
    Har fått tag på en generator för 700:-

Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • SchumiFerrari
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-01-29 11:15:32 följande:
    Usch då..Men man klarar att sitta själv oxå Jag sitter själv oxå ikväll för sambon jobbar som dj. Imorgon oxå. Och i stort sett alla lördagskvällar sitter jag själv för sambon jobbar då.
    Jag är inte van att vara själv på fre-lör kvällar. Min man har ett jobb 8-17 mån-fre. Annars är han  hemma eller så gör vi något ihop. Just nu behöver jag min man hemma eftersom att  jag inte mår så bra men vi  måste oxå ha en fungerande bil...

Jag har en historia av sjuksrivningar pga depressioner. Tid fylld med medicinering, självdesktruktivt beteende i form av att äta godis, kakor mm, skurit mig... mm. Därför är det väldigt jobbigt just nu för mig när det inte är som vanligt i min vardag.

Men nog gnällt.. Hoppas att ni andra har det bra!
  • SchumiFerrari

agamemnon: Jag har ingen att prata med. gnäller av mig till er och till min man. Har svårt för att prata med psykologer/terapeuter. Känns så stressat och forcerat...
    Jag ska försöka ta mig iväg och köpa godis... Har ingen lust att ta mig ner till bilen och hämta dubbelvagnen men måste nog göra det...
    Måste bara få på Noa kläder...

• SchumiFerrari
    LitenBlomma skrev 2010-01-29 12:45:45 följande:
    Här får man gnälla så mycket som man behöver!  Köp lite godis till mig med, jag verkar inte kunna ta mig nånstans idag Och magen har krånglat i 3 dagar  så nån bowling verkar det inte heller bli av.
    tur att man har någonstans att gnälla....

2 bra låtar

">

Den här är fånig men bra

">

• SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-01-29 13:15:54 följande:
    Det är ju bra om du känner att det räcker (gnäll på bara! ) men det kanske inte är helt fel att kontakta någon som kan hjälpa professionellt, innan det går för långt menar jag. Jag är också himla godissugen, ska köpa lösgodis till i kväll tror jag. Den andra låten var faktiskt himla fånig!  
    jag vet.. den andra låten är superfånig men man ler... iaf gör jag det
  • SchumiFerrari

Nu har jag iaf varit ute en sväng.. handlade chips och godis.

Blev förresten lite gladare förut. vägde mig och väger numera 80 kg!!!

• SchumiFerrari
    Movieprincess skrev 2010-01-29 16:09:16 följande:
    Grattis!!
    Det är kul att väga  så lite... Kommer inte ihåg när jag gjorde det sist... gymnsiet kanske... ja, jag har  nästan alltid varit överviktig...
  • SchumiFerrari
    Mollan70 skrev 2010-01-30 22:13:11 följande:
    Agamemnon- Jag var inne och såg kramen.Tusen tack... Det värmer....Ni som vill kan gå in på min blogg och läsa vad som hänt.www.metrobloggen.se/Mollan70
    *kram*

agamemnon: Tråkigt...Men ni får satsa på en bebbe made in London.

Vi var på restaurang i  lördags. God mat och inget barntjat...
  • SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-02-01 12:22:53 följande:
    Det blir nog inga februari-resor för vår del, sen i morse är min pappa nedsövd i respirator igen. Denna gång är det inte cancern utan han har även fått en dubbelsidig lunginflammation och blodförgiftning.
    Jobbigt... Det är jobbigt  överhuvudtaget med sjuka föräldrar och ännu jobbigare när man har planer som liksom går i kras... Hoppas att han tillfrisknar!

Ni får ta en resa ner till skåne istället! Så lovar jag att vi kan ta Oliven så ni iaf kan få gå ut och äta utan barn.
  • SchumiFerrari

Nu är det allvar med viktnedgång. väger 79.5 och  har 39.2% kroppsfett. Jag bör ligga  mellan 21-33% Imorgon börjar allvaret... inger godis, kakor mm... shit.... men det blir värt det i slutändan!!!

Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9