Inlägg från: SchumiFerrari |Visa alla inlägg
  • SchumiFerrari

Barn i mars 2008 - 9

LitenBlomma skrev 2010-02-25 14:00:52 följande:
    Ja, det var ju inte så länge sen vi gick med magarna i vädret och gnällde över värmen
    Sant!!!
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • SchumiFerrari

Noa har en riktig virveltrumma och riktiga trumpinnar. Men så har han ju en trummis till pappa. Vi funderar på att beställa ett äkta junior trumset från Thomann.

• SchumiFerrari

Ibland är det skönt att bo som vi gör...Vattnet funkar, värmen funkar..

• SchumiFerrari

Idag driver min grabbarn mig till vansinne.. men tänker på att jag ska träffa min syster imorgon och bada!!

• SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-02-26 15:45:54 följande:
    Jaaa, nu dröjer det ju inte länge tills du träffar dina systrar! Du får blunda och tänka på det när killarna blir för vilda.
    Jag gör det... Annars skulle jag nog hoppa från balkonen Nä, så illa är det inte
  • SchumiFerrari
    LitenBlomma skrev 2010-02-26 17:49:10 följande:
    Du verkar oxå behöva ett glas
    Hade inte varit fel men det är torrlagt....
    Lite skoj kan vi nog ha iaf..
  • SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-02-26 21:18:17 följande:
    Vill också ha vin och godis! Har t.o.m. både och hemma - men vad tjänar det till när man inte har något smak- och luktsinne?! Är så trött på det... Och sex blir det inte heller!
    Jag har en fusk helg den här helgen.. Man brukar gå ner 0.2-0.5 kg i veckan på den diet jag äter och jag har gått net 2 kilo på 2 veckor. Så idag äter jag godis..
  • SchumiFerrari

Liten Blomma: jag börjar oxå bli sugen på en till.. Måste vara knäpp... Har en på 6 månader som inte sover hela nätter så jag har nog inte sovit en hel natt på nästan 2 år.. Blev väl någon det sista innan Smurfen kom...
    Måste vara knäpp...

• SchumiFerrari
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-01 09:26:30 följande:
    Jo, fast nu tänkte jag mest generellt och alla har inte så mycket saker som ni Vi bor ex i en fyra, så får vi ett barn till så måste vi flytta. Vi måste byta bil (går visserligen att ha ett barn till där i, men känns trångt). Det är just därför som min sambo är lite tveksam till ett barn till, han tänker på det praktiska. Annars vill han oxå ha ett barn till. Så jag hoppas jag kan övertala honom.Allt det andra har vi med, MASSOR med kläder, spjälsäng, bilstolar, skötbord, ja allt det där..
    Det mesta går att köpa på second hand, låna, blocket och Tradera,Man behöver inte ha allt nytt.. .

Jag kan tänka mig en trea och troligtvis kan min man det oxå. Visst ny bil måste vi ha eller det går nog iaf med vår bil kom jag på.. Flytta.. Jo men kan bo kvar länge då de kan dela rum ganska så länge (vi har en 4:a) så pengar ser jag inte som det största hindret utan orken...
  • SchumiFerrari

Har alla juniorsängar? Vi haren 80säng till Noa.

Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9