Inlägg från: SchumiFerrari |Visa alla inlägg
  • SchumiFerrari

Barn i mars 2008 - 9

Bobbenn skrev 2010-02-22 16:53:33 följande:
    jag vill inte ha en pojke
    du vill väl inte ha mer barn överhuvudtaget om jag inte miss minner mig eller har du ndrat dig
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • SchumiFerrari

Blir så arg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bad min syster att inte börja kalaset försent eftersom att Noa behöver sova senast 20.00 för att funka... 18.00 börjar kalaset....
    Det innebär att han kan vara med typ 1,5 timme innan man ska försöka få honom nattad i ett hus som inte är hemma och dessutom fullt med folk...

Hur dum i huvudet får man bli!!!?????

• SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-02-22 21:45:53 följande:
    Mäh. Är Noa och Smurfen de enda barnen som kommer? Kanske kan ni börja småfesta lite innan de andra gästerna kommer? Sen hör ju en fest inte direkt till den vanliga vardagen så det kanske inte gör så mycket om han är vaken lite längre?
    De är de enda barnen eller så små. Nästa kusin är 8 år... Saken är den att Noablir gnällig, jobbig och hopplös om han är uppe längre... Speciellt dagen efter och då ska vi vara med min underbara, älskade storasyster + att vi ska tillbringa 4 immar i bil hem....
  • SchumiFerrari

Det som gör mig mest arg är just det faktum att jag bett henne ha kalaset så att det skulle funka med våra barn... Sedan så anpassar hon det så att det funkar för att min bror med sambo ska på bandy.. När hon lade kalaset 18 så hinner ju de komma..De bor bara i samma stad och kan träffas varje dag... Vi kommer upp typ 3 kanske 4 ggr om året...Träffas kanske total 6-7 ggr om året...

Men vi kommer att åka upp och senast 20 kommer vi att åka till hotellet som vi har valt att bo på.

• SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-02-23 09:30:52 följande:
    Det är naturligtvis lite knepigt... De hade ju även hunnit komma om kalaset hade börjat typ kl. 16. Det är ju lättare att komma senare än tidigare... Om ni sover på hotell så lär ju iaf alla få en någorlunda med bra sömn så dagen efter går förhoppningsvis riktigt smidigt!
    Jag hoppas oxå det. Har bokat rum här: www.lidkopingsvandrarhem.com/hotel.htm
    3 bäddar 750:-
  • SchumiFerrari
    Bobbenn skrev 2010-02-23 13:35:10 följande:
    Schumi jag tror inte vi kommer kunna åka pulka då ni kommer. Det är för mkt snö. Jag knappt att ta sig fram i backen, pulkan stannar och halva backen är gömd under snön
    Vi har insett det oxå.. Pratade med min syster idag och vi ska bada istället.

Nu ska vi inte på kalas me vi åker upp iaf.
  • SchumiFerrari

Grattis Mollan!!!

• SchumiFerrari

Godmorgon...
    Här tyckte min minste son att det var dafs att gå upp 05.30... Efter att bara sovit 1,5/pass.... mamma sovit total 5 timmar inatt... trött nä inte alls...

• SchumiFerrari

Noa väger typ 12, kanske 12,5 kilo och är väl typ 86 lång.. Så han är inte så stor

• SchumiFerrari
    LitenBlomma skrev 2010-02-25 13:24:02 följande:
    Vad skönt! Kan tänka mig att barnen håller ditt humör uppe?Ida blir 6 månader på tisdag! Stora tjejen nu ju
    Så fort det går med våra små!!!
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9