Barn i mars 2008 - 9

Blir så arg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bad min syster att inte börja kalaset försent eftersom att Noa behöver sova senast 20.00 för att funka... 18.00 börjar kalaset....
Det innebär att han kan vara med typ 1,5 timme innan man ska försöka få honom nattad i ett hus som inte är hemma och dessutom fullt med folk...
Hur dum i huvudet får man bli!!!?????
Det som gör mig mest arg är just det faktum att jag bett henne ha kalaset så att det skulle funka med våra barn... Sedan så anpassar hon det så att det funkar för att min bror med sambo ska på bandy.. När hon lade kalaset 18 så hinner ju de komma..De bor bara i samma stad och kan träffas varje dag... Vi kommer upp typ 3 kanske 4 ggr om året...Träffas kanske total 6-7 ggr om året...
Men vi kommer att åka upp och senast 20 kommer vi att åka till hotellet som vi har valt att bo på.
Grattis Mollan!!!
Godmorgon...
Här tyckte min minste son att det var dafs att gå upp 05.30... Efter att bara sovit 1,5/pass.... mamma sovit total 5 timmar inatt... trött nä inte alls...
Noa väger typ 12, kanske 12,5 kilo och är väl typ 86 lång.. Så han är inte så stor