Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Sejda: Vi håller tummarna!!!
Sejda: Vi håller tummarna!!!
Grattis styrkan och Theina! Jag håller tummarna för att det sitter på rätt ställe nu!!!
Sunflower: Jag kan känna att det sträcker i livmodern nu, vilket jag inte gjorde med vårt X. Men mest av allt har jag ont i min vänstra äggledare som inte läkt helt och som läkaren i söndags så snällt upplyste mig om att det kan vara förträngningar i den när den läker och att tarmarna klibbar sig fast på den också, och att livmodern växer och drar i den också... Stå ut! Var läkarens sista ord... Jag som har en smärttröskel som är högre än de flestas hade inte åkt 14 mil och väntat över en timme på jourtid om jag inte varit orolig och haft rejält ont!!! Men Pyret mår bra och simmade runt som en liten fisk i alla fall, så jag försöker verkligen att stå ut. Hur ska det gå att börja jobba på fredag... *huga*
Grattis Sedja!!! Så skönt att det sitter på rätt ställe denna gången, och det har rasslat in fler, vi som ville ha sällskap!!!
Tiden går så otroligt fort: Själv är jag i vecka 11+6!
Jag håller fullt med dig, Sunflower! Tror varken jag, sambon eller vårt förhållande hade klarat att jag inte hade varit här och fått prata av mig med er och fått höra era kloka råd och liknande berättelser. Det är så skönt att veta att man inte är ensam!!!
ingela: Jag beklagar!!!
Har fyllt på med försöken också...
Ni är på hugget ikväll tjejer! ;)