Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
jag vet inte hur du har haft det men jag vet att jag blev helt fixerad när det inte tog sig efter x-et (som för övrigt gick bra). dels berodde det säkert på att vi haft så lätt innan samt att jag för varje försök som gick blev mer och mer övertygad om att något måste gått fel i samband med x-et och op.
jag vet att det är en hemsk klycha men det var faktiskt när jag typ gett upp, slutat vara hysterisk varje gång mensen kom, började träna för mycket och åkte på ny semester som det tog sig. För mig var kroppen och knoppen helt enkelt inte redo förrän dess. och resan var faktiskt något som vi unnade oss för de pengarna vi tjänade när vi "slapp" vara föräldralediga.
Idag är det enkelt att se det med perspektiv då vi är väldigt lyckligt lottade men där och då var varje nederlag en djup dal och man trodde att det aldrig kunde bli bra, jag letade massor med information om fertilitets utredningar m.m.
även om vi varit i liknande situation har jag ingen aning om vad du går igenom men jag hoppas att du har någon att prata med.