Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Åh vad bra skrivet. Precis vad jag behövde

usch vad tråkigt petra, men jag skulle som tusa säga att om man kan slippa en operation så är det att föredra.
Jag fick efter min operation höra att jag inte skulle försöka förrän jag haft mens två gånger, vilket var ungefär 3 månader så ur den synvinkeln har du inget att tjäna där, men jag hade snitt och inte titt-hål så det är nog andra riktlinjer för det. Sedan finns det ju alltid en risk att skada något vid ett ingrepp.
Håller tummarna för er båda Ella Jade och nelliepop. Tror det kommer gå bra för er båda. Och styrkekram till dig lappgeten!
Petra: om det tagit lång tid, hum allt är ju relativt och än vet jag inte. Är inne på försök sju nu och det känns länge med tanke på att sonen kom på första försöket och x-et genom avbrutet, men jämför man med snittet på hur lång tid det kan ta samt hur länge några här inne har försökt så är det ingen tid alls... Åh vad skönt nelliepop att allt såg bra ut. Nu får du njuta av graviditeten.
åhh sitter på jobbet och håller på att bli knasig. Har försökt att inte ha för höga förhoppningar när bim närmar sig eftersom jag vet att jag blir så besviken när mensen kommer, men så var tempen fortfarande hög imorse (har alltid sjunkigt dagen innan bim tidigare cykler) så nu tycker en del av hjärnan att hoppet är skyhögt och vill redan planera för bf m.m. medan den andra delen av hjärnan gör allt för att försöka vara logisk och mena att jag har inte bim förrän imorgon och har ju faktiskt inte tagit något positivt test än...