Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

och min man är inte jätteförstående, även om jag tror han försöker då han åtminstone frågar hur jag mår...
halloj tjejer jag skulle behöva hjälp med en sak.
imorse kom det fram att mannen anser att han inte har något han kan säga på jobbet
och att han då tycker att jag ska åka själv på vul:et. Jag känner mig mer nervös för varje dag
som går och jag vet helt ärligt inte om jag klarar detta utan honom, vad gör jag om något är fel?
ska jag behöva gå igenom en ny operation ensam? (så illa ska det ju förhoppningsvis inte bli, men det finns fortfarande tänk om)
så jag behöver en vit lögn han kan dra på jobbet för att vara borta ett par timmar, hjälp.
Han följer med. Han förstår hur viktigt det är. Och jag tror han kommer säga som det är. Han funderade på att säga att vi skulle starta en utredning, men jag tycker inte det känns Riktigt bra. Jag lär också få berätta på jobbet snart p.g.a. Känslostormarna inom mig som Gör att jag för tillfället hatar mitt jobb... Men inte före måndag!
Hällef jag tänkte köra på återbesök efter operationen om någon frågar men mannen hade fått frågan i veckan hur allt var efter den och svarat att allt var bra så han kände inte riktigt att han kunde använda det.
Hëllef: jag har också mycket mer symtom den här gången, dessvärre innebär det ett jäkla illamående som jag redan är galen på
jag har berättat för min familj om graviditeten nu. kände jag behövde någon att prata med och de blev så glada .
så nu väntar jag bara på måndag...
Nu så... efter en morgon av våndor har jag gjort mitt vul och allt såg jättebra ut. en liten krabat på 7mm och ett hjärta som slog. Jag är så lättad har nog inte själv förstått hur stressad jag varit av att inte veta, samt att gå och fundera på om man har ont, om smärtan kommer, o.s.v. Nu ska jag försöka slappna av mer och hoppas på att jag ska hitta ett bra sätt att hantera illamåendet...
Tack för alla grattis. Vi är så glada. Jag hade hälsosamtal på mvc igår med. Det kändes bra och så fick man lite mer broschyrer att läsa...
Håller tummarna för dig acinna!
åh stort grattis acinna. Lite dumt att skrämmas så. Min läkare kollade själv först vilket gjorde att hon fått in en bra bild när hon visade oss. Men mitt besök tog inte heller så värst mycket längre tid. Hon frågade om jag hade några Frågor men jag var bara så lättad att jag inte kom på en enda fråga