Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Mika1980 skrev 2012-01-14 18:19:39 följande:
Tusa: ja här är man förmodligen skenis till tusen. Är väl lika bra att skriva symtomen så att jag kan gå tillbaka och läsa nästa gång jag börjar inbilla mig saker. Blir så trött på mig själv, man ska väl inte kunna känna något en vecka innan bim, och hur sannolikt är det att jag blev gravid av en insemination vid första försöket på ett år - när jag dessutom bara har en äggledare. Jag fick för ett par dgr sedan ett par rejäla stick i livmodern, sedan fortsatte det sticka i någon dag. Nu känner jag mig mer öm där. Jag har haft världens huvudvärk som aldrig släpper, i flera dagar nu. Jag fryser konstant och tempen har stigit ytterligare i dag - kanske börjar jag bli sjuk? I övrigt kissar jag oftare och vaknar jättetidigt på mornarna och kan inte sova. Mår även lite illa, eller känner mig liksom lite bakfull. Skenis som sagt...Jag tror iaf du är gravid!!

Oj, tror jag missat gratta Lemis, Jätte Grattis hoppas på hjärta på fredag! Skönt att höra att det gick så smidigt med op för dig, det gjorde det ju tillslut för mig med, men hade ju varit bättre om SOS kopplat oss rätt..
Idag har livet liksom återvänt på nåt sätt. Gasen från op verkar gått ur kroppen. All smärta och stelhet är borta och vi var och grillade korv i pulkbacken i solen idag!