Miny skrev 2011-01-26 21:39:48 följande:
raras: Det stämmer den 4/2 men jag måste ha fått min ÄL tidigare (har inte äl testat alls) eftersom det visar plus så långt innan BIM. men det är ju bra andra sidan.... men vågar inte riktigt tro och hoppas att det är sant först jag ser ett litet starkare plus... nog för att flera test visat plus, om än svagt... :) tack tack! jag tror det sitter rätt och är friskt faktiskt..det är min tur nu! :)
acinna: tack tack massa kramar!! :)
lemis: Tack! Nej inget alls, bara en känsla men absolut inga symptom. Det ändå jag har gjort första gången under 12 månader det var att denna månad börja med B12, folsyra, järn, zink (i en tablett) och bidrottninggele och köpte krämen progesterall (progesteron) som tydligen hjälper till att göra tillvaron i livmodern lättare att fästa för ägget....tänkt värt att testa....och smörjt från dag 13 fram till BIM ( men nu när jag är gravid skall man fortsätta till v.12)
Jag håller tummarna för oss alla!! vi förtjänar att bli gravida om någon!!
Kramar till er och tack för att ni finns...

Gulligt av dig att dela med dig av dina knep! Den där krämen ska jag nog prova....jag har fått för mig att mitt problem inte är ägglossningen utan att få det att fästa i livmodern ordentligt...
Förstår att det är tidigt och att du inte vågar hoppas ordentligt ännu...men vi håller tummarna för att det kommer gå bra! Det är din tur nu!