Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Finns ju denna sida också www.naturafemme.se/
Deras mackapär ska tydligen kunna säga om du är gravid också. Jobbar med temp
Finns ju denna sida också www.naturafemme.se/
Deras mackapär ska tydligen kunna säga om du är gravid också. Jobbar med temp
Wehoo! Nu har jag faktiskt ÄNTLIGEN haft ÄL! Stegring på ÄL-test i måndags. Temphöjning nu på morgonen från stadiga 36.6 till 37.0 och ömma bröstvårtor. Drar lite i ljumskarna också.
Är GLAD! Nu hinner jag mycket sannolikt till Danmark innan Teneriffa-resan! Är min cykel längsta möjliga nästa månad borde jag ha ÄL dagen innan jag åker.
Angio: Lycka till och hoppas bebisen tittar ut snart!
Enligt Fl skulle jag ha haft äl i lördags, men ingen ännu
Jag kan för övrigt påpeka att jag troligen inte hade ÄL förens minst 29 dagar efter hcg gått under noll. Så det tar sitt lilla tag innan kroppen kommer igång =) Jag håller verkligen tummarna för dig nu!
Jag har haft väääldigt mycket känningar nu runt ÄL, det har kännts som med x:et i säkert en vecka före och efter ÄL. Jag kommer vara skitorolig nästa gång jag inseminerar! Man kommer ju inte ha en aning om det bara är efterverkningar av X:et eller ett nytt X!
Hur länge har ni kännt av ÄL så här efter x?
Just det, det hade jag glömt men jag hade riktigt ont i svanskotan och runt anus också precis i slutet. Så det gjorde ont när jag reste mig upp från sittande. Lite som om du stukat foten eller knät illa någon gång och reser dig upp och blodet "forsar" ner i det svullna. Men då visste jag redan att det var ett x. Det fortsatte efter Metotrexatet, magen havererade då också, men det berodde nog på cellgifterna. Tog nog en vecka eller så efter Metotrexatet innan jag var ok igen. Jag blödde också ganska mycket, eller kanske inte mycket. Jag klarade mig med trosskydd för det mesta. Men det blödde rött (mer eller mindre i 7 veckor, 1,5 vecka innan och 5,5 efter sprutan)