• AlexandraViberg

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Tiggde till oss en liten bild med och nästa fredag hoppas vi se hjärtat! Fattar inte vad som händer, att det fanns något vackert i världen efter utomkveds!

Men läkaren vad ju lite klumpig, som sagt fick jag ligga ner innan pga hyperventilerandet. Så frågar hon "Hur mår du?" - bra men väldigt nervös!!
    "Varför är du nervös?"

Ja vad fan tror hon?? För att den ska sitta fel igen, såklart??

• AlexandraViberg

Tack acinna: nä för hon ställde frågor som att hon ville att jag skulle säga varför jag var där! Men läs i alla fall varför jag bokade tiden liksom? :P
    Men sen när det väl klickade i hennes huvud var hon jätte bra och blev väldigt rörd när jag började gråta av lättnad när den satt rätt!

• AlexandraViberg

Tack hörni! Har BF 10 juni!

Ja det var ju bra iallafall, jag ska ju till min fertilitetsläkare nästa fredag, som var den enda tid de kunde erbjuda, därför vi åkte till kvinnokliniken istället som hade en tid en vecka tidigare. Så av honom hade jag fått mer förståelse, för han vet ju historian så. :)

efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • AlexandraViberg

Greeneyes: nä jag fick positivt iaf 2 veckor efter x och då tog dom ju ut allt som hade med foster att göra så det kan nog ta så lång tid. Många får äl efter 3 veckor ungefär.

Varför ska ni avstå sex?

Tack! :)

• AlexandraViberg

Vår läkare sa att de brukar säga tre månader men att han tyckte det var bullshit och egentligen inte fanns någon anledning så länge man inte fick några gifter.. :P

• AlexandraViberg
    Hëllef skrev 2012-10-27 12:40:17 följande:
    Välkommen PlinaB77. Fick också mitt X efter att försökt länge, ca 1,5 år. Besvikelsen var enorm! Insåg förra helgen att min bebis skulle kommit då om ägget hade fäst på rätt ställe. Skönt att ni får hjälp. För vår del räckte utredningen (spolade då äggledarna) samt akupunktur, vi behövde aldrig gå vidare till IVF.
    Åh det var så jobbigt att komma på det där, att oj nu skulle bebisen kommit.
    Vi tröstade oss med att bli gravida den månaden som den skulle kommit, men innan vi visste det så var det skit jobbigt att tänka på allt.
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • AlexandraViberg

Hëllef: det gjorde jag INTE! Äter receptbelagd medicin nu för att kunna äta något i livet! Gick ner 3 kg på två veckor, börjar vända nu sedan medicinen! Klarade du dig?
    Åh RUL eller köns ul? :)

• AlexandraViberg

Jo vi tänker lika där med att det är enklare att berätta för storasyster om man kan vara konkret om vad det är. Så hon inte tror att det blir en hundvalp. Så vi hoppas de ser på RUL! Funderar nu på nupp eller kub. Tänkte inte först men pappa erbjöd sig att betala så why not tänkte vi! Men vet inte vilket vi ska ta, vi är 23 och 24 och inte direkt i någon riskzon.. Svårt!

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3