• AlexandraViberg

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Riktigt skönt, en hel vecka tidigare, skiter i att jag fick åka 5 mil till Sundsvall för att göra det :P

+ efter 16 månader och ett X! Dotter - 07
  • AlexandraViberg

mmelody: kände samma för en månad sedan när vår var beräknad. Försökte tänka på annat faktiskt.. Men var såklart påtagligt!

Kämpa på!

• AlexandraViberg

Ja jag är tok nojjig just nu och tycker att trots att jag fick en tidigare tid (nästa fredag 5+4) så kan jag ändå inte slappna av riktigt!

Det kommer man nog inte ifrån.
    Tester som fan nu istället och har fått starkare på äl+12 denna gång än på äl+18 förra gången, så det känns bra!

• AlexandraViberg

Jag blev precis gravid! Plussade förra veckan. Tog 6-7 månader att bli gravid med x och 9 månader nu! :)

Har hört att det kan ta dubbla tiden IOM att jag bara har en äggledare men det gäller väl bara om den är lat och inte tar från båda sidorna. Enligt läkare är chansen lika stor.

• AlexandraViberg

Förstår det! Efter op sa vår läkare att man säger 3 månaders väntan men att det egentligen bara är bullshit och sa att vi kunde köra på som vanligt!

Hur länge har ni försökt? Ivf ger också risk för X om det var det du tänkte på?

Vet att någon här inte fick tillbaka mens innan hon blev gravid igen.

• AlexandraViberg
    Petra 334 skrev 2012-10-04 17:02:38 följande:
    Det gick bra idag och det bor faktiskt något litet i min mage!
    Grattis, fasen vad roligt!! Hoppas få samma besked nästa fredag! :D
  • AlexandraViberg

Åh förstår det! Vilken vecka och dag är du i nu? :)

Åh blir så blödig nu så jag dör! Vill också seeeee det! NU

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3