Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Luft varifrån? :(
Kan ju inte vara tarm gaser upp i axlarna eller? :O
Hur kommer det annars in luft? Har ju inte svalt någon luft heller vad jag vet :P
Luft varifrån? :(
Kan ju inte vara tarm gaser upp i axlarna eller? :O
Hur kommer det annars in luft? Har ju inte svalt någon luft heller vad jag vet :P
Tack för svar tjejer! Nä inte ont idag än, det kom närmre eftermiddagen igår med! Får avvakta och se! Ja gaser har man ju några av som gravid men aldrig känt i axlar förut.. :P
Pemberly: Håller tummarna för er i januari att den lilla eskimån ska fastna! :)
Hur går det för er andra tjejer?
Jag är i v.17 nu och har börjat känna rörelser och har fått en riktig mage. 11 månader sedan X nu.
Plussade ganska precis 9 månader efter operationen.
För nya läsare så opererade jag bort höger äl och sen började vi en utredning, vi hittade inga fel förutom bakterier i livmodertappen! Gjorde spolning av äggledaren och det var lite stopp där, så han spolade på lite hårdare och då rann det igenom. Fick en mens efter och sen åt jag två antibiotika mot bakterier innan vi skulle behöva operera bort den inflammerade biten av tappen.
Blev då gravid! Så har ni eller har haft problem med bakteriell vaginos. Få detta kollat innan ni börjar med baby verkstaden då det nog var det som var vårt problem hela tiden!
Blev aldrig erbjuden kurator och ingen på sjukhuset frågade ens hur jag mådde mer än om fysisk smärta efter operationen! Jag vart riktigt deppigt några månader, då vi redan hade försökt ett tag.. Men kom ur det själv och fann livsglädje igen i familjen. Idag kände jag första sparkarna som jag blev sten säker på att det var bebis, innan har jag varit osäker. Grät som ett litet barn.
Så man får försöka hitta något att ta tag i och tänka framåt. Jag tänkte att det inte var det barnet vi skulle ha för då kommer vi inte få träffa det barn vi egentligen skulle få och som nu faktiskt gror i magen.
9 mån hårt kämpande med fertilitetskliniken senare var vi gravida igen och det satt rätt!
Hoppas du finner något att ta tag i så du kommer upp och mår bra igen! :)