• kanske 4a

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Stort grattis Petra!
    Det blev inget här heller denna gången, så trött på detta.

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a

Beklagar verkligen supers Rynkar på näsan. kram

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a

Sunflower, klart vi kommer ihåg dig. Grattis!! :)

Stickan: så fruktansvärt! Jag har tyvärr ingen erfarenhet och aldrig hört talas om det faktiskt. Hoppas verkligen det ordnar sig, kram .

Här är det depp, jag orkar inte mer... äl +8 och jag "vet" att vi inte lyckats nu heller. Ibland känner jag mig lugn, jag skiter i allt, men just nu är jag ledsen. Jag tror det beror på att min svåger berättade igår att de ska ha barn. Men jag är verkligen jätteglad för deras skull, det är deras första och jag missunnar de det inte alls! men det hade ju varit så roligt att få nära varandra.      

• kanske 4a
    Supers skrev 2013-05-27 20:48:55 följande:
    Kanske4a: Usch jobbigt...känns som alla man känner ska ha barn nu i sommar. Visst är ,man ju glad för deras skull......men det gör ont i en ....usch.. Förstår att mga ger upp..som min svägerska som gjort 2 ivf o 2 frysförsök & ej lyckats.. Nää nu blir det att njuta av sommaren.. Å rå om varandra. Kram på dig :)

kram tebax :) Hjärta
  • kanske 4a

Är det någon som är förvånad, det blev ett negativt test, suck. Varför tror man att det plötsligt ska dyka upp  ett rosa streck på den förbaskade stickan??

• kanske 4a

Grattis hjärtat78!

• kanske 4a
    Pemberly skrev 2013-07-02 13:13:49 följande:
    Hej! Tänkte bara uppdatera att jag äntligen fått plus med ivf, femte insättningen av embryo lyckades. Jag plussade redan två dagar innan Bim så jag har gott hopp om att det sitter på rätt ställe men så klart finns det en liten oro att det sitter fel. Jag vet inte hur snabbt jag kan lyckas få vul nu när det är sommar

Grattis!
  • kanske 4a
    Supers skrev 2013-07-02 19:24:09 följande:
    Grattis Pemberly härligt att höra. Själv fick jag en dip idag..... Bästa vännen berättade att hon är gravid.. Vet inte vad jag känner.. Glad för hennes skull men ärligt talat så har jag svårt att riktigt känna nått.. Det går över bara en sån dag idag :/ Ha det bra allihopa sorry för mitt neggo inlägg.

Åh gumman, förstår att det känns tungt. Önskar så att det blir din tur snart, kram Hjärta
  • kanske 4a
    mariekarolina skrev 2013-07-03 21:29:06 följande:
    Ja jag är inne på 3dje veckan med blödning nu, tycks aldrig sluta :/ Extra drygt nu på sommaren också när man gärna hade varit och badat. Men det ska nog bli bra det här också i slutändan :)

Jag blödde länge efter, trots att jag blev opererad och äggledaren togs bort. Jag minns inte att jag blödde några klumpar efter sprutan, inte heller ökade blödningarna eller smärtan. Det vill säga inte förrän någon dag efter andra sprutan då jag fick fruktansvärt ont och fick åka in akut, då togs äggledaren som sagt bort. Men mitt hcg sjönk inte som det skulle heller, därav andra dosen metrotrexat.
  • kanske 4a
    Supers skrev 2013-07-03 19:41:16 följande:
    Nå jag vet.. Det har faktiskt gått himla bra men när en så nära vän blir gravid så gör det ont ...hon sa det själv att det känns så orättvist.. Känns bättre idag o insåg att mensen nog är på G därav känsligheten ;) Kanske 4a: hur går det för er? Nått nytt? Kram

Nej inget nytt här, snart äl igen... men jag varken hoppas eller sörjer längre... Ibland får jag "ledsenattacker" för småsaker som jag inte ens förstår själv. Kanske att det är alla misslyckanden som ligger och gnager i bakgrunden, som plötsligt ger sig tillkänna. Maken blir lite förvirrad på mig då :) 

Men idag firar vi 15 år som gifta så jag ska baka lite och försöka vara bara glad. Vi kommer inte fira så mycket nu, men v 30 åker vi till Prag utan barn och jag längtar!!   
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3