• Supers

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Grattis Pemberly härligt att höra. Själv fick jag en dip idag..... Bästa vännen berättade att hon är gravid.. Vet inte vad jag känner.. Glad för hennes skull men ärligt talat så har jag svårt att riktigt känna nått.. Det går över bara en sån dag idag :/ Ha det bra allihopa sorry för mitt neggo inlägg.

• Supers

Nå jag vet.. Det har faktiskt gått himla bra men när en så nära vän blir gravid så gör det ont ...hon sa det själv att det känns så orättvist.. Känns bättre idag o insåg att mensen nog är på G därav känsligheten ;) Kanske 4a: hur går det för er? Nått nytt? Kram

• Supers

Kanske4a: förstår det.... Det går bra o sen kommer det bara upp på ytan igen. Grattis på eran bröllopsdag och njut nu av sommaren. Stora kramar

• Supers
    Pemberly skrev 2013-08-13 15:45:29 följande:
    Läkaren på gynakuten tyckte det var bäst att avvakta och se om kroppen klarade av det själv och det verkar den ha gjort. Jag började blöda lite förra helgen och blöda ordentligt och ha mycket ont nu för några dagar sedan så jag tror allt kommit ut nu. Jag ska på återbesök imorgon så då får jag se. Jag känner mig fortfarande rätt så nedstämd.

Stora kramar till dig <3
  • Supers
    Lappgeten skrev 2013-08-15 15:02:58 följande:
    Hej tjejer!

Tittar in en sväng så att ni vet att jag lever. Det går bra för oss, jag har nu gått in i vecka 21 och mår nu riktigt bra. I början av graviditeten mådde jag verkligen piss på alla sett som gick tror jag.

Förra veckan var vi på RUL och såg en livlig krabat som sparkade och boxade hela tiden =)

Jag är otroligt glad över  att IVF fungerade för oss och tacksam att vi kommit dit vi är nu.

Sköt om er!    

Åh vad mysigt :) Stort grattis igen. Själv väntar jag på Äl och FET... och hoppas på det bästa. Kram kram
  • Supers
    Chicky01 skrev 2013-08-15 17:16:42 följande:
    Vad kul Lappgeten, grattis! Har följt denna tråd i drygt två år nu. Fick mitt x i juni 2011 efter första Pergotimekuren. Sen blev det ivf för oss då jag redan stod i kö och inne i fertilitetssnurran. Första försöket fick vi bara två embryon, ett direkt tillbaka till mig och ett till frysen. Plussade men det slutade i missfall. Tre månader senare blev det dags för fet... Och sitter jag, gravid i vecka 33. Mirakel kan verkligen ske! Önskar dig en bra fortsättning på din graviditet!

Supers, all styrka och lyckosparkar inför ditt stundande fet!

Kram!

Tack så mkt :)
  • Supers

Grip: tack..på torsdag blir det FET..bara att hålla tummarna :) kram

• Supers
    kanske 4a skrev 2013-08-21 10:01:10 följande:
    Åh gumman, det bara måste vara din tur nu!

Tack gullig du är <3
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3