Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Jag går aldrig på besök utan min sambo, han ska med in punkt slut..dock ingen som protesterat än ;)
Jag går aldrig på besök utan min sambo, han ska med in punkt slut..dock ingen som protesterat än ;)
Majbebbe: Nä fy vad trist :( Stora kramar
Jag fick reda på att jag har endometrios efter operation..av en cysta. .har aldrig haft nga problem med smärtor förrän efter detta. Mest troligt tror mina läkare att endometriosen ställer till det med graviditet på naturligt sätt..och när jag fick utomkveds hade jag även en stor cysta som sprack. Sk chokladcysta el endometrios cysta. Nu vid mens och äl så brukar jag få lite ont ... jag har inte gjort ngn utredning .
Åh vad härligt Lappgeten :) Stooort Grattis. Stora varma kramar :)
Tusa: Vad spännande :) Önskar er all lycka till. Våran FET blev uppskjutet pga min mens börjat ta 31 dagars cyklar :O ..men den som väntar på ngt gott ;)
Kramis
Kanske4a: Hur går det för er? Kram
Bebismamman : Min läkare ville att vi skulle köra pergo innan hon skickade remiss till ivf. Körde 3 omgångar men det gav inget resultat tyvärr. Pergo ska ju stimulera ägg produktionen men för mig handlade det nog om min endometrios. .så det hjälpte inte mig. Men självklart är det värt att prova.