Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Tack :) gulle er
Tack :) gulle er
Tack :) Nu är ruvnings processen igång..lååång väntan men man får ta en dag i taget. Kramis
Saffron: Jag fick utomkveds 2010, dramatisk sådan..och jag fick ingen efter vård el tid för att se om allt är ok. Turen var att jag flyttade i samma veva tillmin kille i Borås och ringde gyn här nere.. De sa att det brukar inte vara nån efter koll vanligtvis..men jag fick en tid i alla fall, så jag måste säga att jag blivit bättre behandlad här nere än i sthlm. Nu är vi i IvF karusellen,första försöket misslyckades tyvärr, nu har vi gjort ett frysförsök o jag ruvar just nu. Tycker som pemberly att ni ska höra av er till kliniken. Lycka till o stora kramar
Saffron: Ja röda monstret minst sagt... Jag tror att vi kan göra ett nytt försök nästan direkt..vi har kvar 1 ägg i frysen...men jag vet inte..tror jag vill vänta ett tag..det tär på en.... vi får se...vad det blir. Lycka till med allt...man går vidare så småningom men man måste tillåta sig själv att sörja.
Saffron: Stora kramar. Jag känner ibland att jag är fjantig som bölar så mkt över mina 2 embryon som inte ville fästa.....känner mig nästan mer ledsen nu än vid 1 försöket.......man längtar o hoppas in i det sista...det gör ont..har oxå ångest..ska vi köra på direkt el vänta? Jag skulle behöva tappa nga kilon..men vill jag vänta så länge som tillefter jul....
Gick till jobbet idag ( var hemma igår) men känner mig inte helt stabil....
Jaa du..mga frågor o för få svar...
Kram kram
Tack Majbebbe....det tar på krafterna..men vi går vidare så småningom. .kram