Medium etc Bluff?
Jag funderar på ifall det finns någon slags seriös forskning som talar för att medium verkligen har speciella förmågor att kommunicera med de på "den andra sidan" Själv är jag av den åsikten att det är bluff. Vad tror ni?
Jag funderar på ifall det finns någon slags seriös forskning som talar för att medium verkligen har speciella förmågor att kommunicera med de på "den andra sidan" Själv är jag av den åsikten att det är bluff. Vad tror ni?
1. Hon var som vilken annan person som helst.
2. Hon hade ingen aning om vem som skulle befinna sig i det rummet.
3. Hon slog inte ner blicken en enda gång, kollade på en när man pratade med henne som man gör.
4. Vi behövde inte göra något alls... :S
5. Ingen rekvsita. Bara en flaska vatten.
6. ------ ?
7. Satt ner så hon såg inte vad jag hade på mig och inte heller mitt kroppsspråk.
8. Hon prata, jag lyssnade.
9. Samma där, hon prata jag lyssnade.
10. Tycker jag inte att hon gjorde.
11. Hon såg ut som att hon inte visste något alls om mig, vilket hon inte gjorde heller.
12. Inget smicker alls.
13. Allt var inte vad jag ville höra och verkligen inte för min systers del.
Tror fortfarande att hon är äkta, oavsett vad ni andra tror :) det var en häftig upplevelse som jag tänker prova på igen.
Det var häftigt i vilket fall som helst :) även om det inte var på "riktigt"
Och jag tror att det finns människor som kan ha kontakt med den andra sidan. Är lite fascinerad av sådant.
Men tack för era fina förklaringar och att ni orkade ta fram alla uppgifter en lördagkväll :p