Här peppas det, del 9
Hej hej! Här lunkar allt på som det ska. Jag började jobba igen för två veckor sedan och Milo började på dagis. Ännu så länge fungerar allt jätte bra. Jag ska på en arbetsintervju på månd, så håll tummarna!
Något annat kul som hänt är att vi "blivet med bil". hihi
Eller ja, åtminstone på papperna. *ler* Får den om ca 8 v. *lääängtar* Det är en Skoda Fabia kombi. Jätte fin och härlig att köra!
Med min viktminskning går det också framåt sakta men säkert. Går ner mellan 2-7hg i veckan. Och mer ska det väl förhoppningsvis bli nu; har börjat med viktminsknings tabletten Alli, som ni säkert sett reklam om på tv?
Jeskan: Hur går det för dig?
Tekla: Låter som att måndag kan bli en bra dag då. Ni ska skriva på kontrakt till lägenheten (grattis!) och jag ska på arbetsintervju
Vad som händer i helgen? Vi ska snart äta lunch, sedan ska jag och Milo köra iväg och bada tänkte jag. Guben har inte tid att följa med som vanligt.
Ikväll blir det tacos och melodifestivalen. Imorgon ska vi på babysim (om jag inte blir inringd att jobba) på förmiddagen, sedan på eftermiddagen ska vi på födelsedags kalas