Här peppas det, del 9
Jag har hört att man oftast får både mage tidigare, och att den blir större, med andra barnet. Om det stämmer vill jag inte veta hur stor jag kommer vara i slutet med nästa..
Hej tjejer! Har inte varit här på hela veckan eftersom att vi har varit på campingsemester i Karlskrona, och kom hem idag. Vi har haft en riktigt mysig vecka med mycket grillning, öl, vin, cykelturer in till centrum mm. Milo ÄLSKAR att åka cykel!
Vi ska på möhippa resp. svensexa imorgon för ett par kompisar som gifter sig nu den 24/7, skulle vi inte det hade vi stannat kvar i Karlskrona ett par dagar till.
Milo har börjat få ett riktigt ordentligt humör, så han är lite av en prövning just nu. Men trots detta kan jag inte låta bli att längta som en tok till september då vi slänger kondomerna... *ler* ![]()
Jeskan: Då har du kunnat ha dina ringar på dig rätt länge ändå. Jag tror att jag var i runt v.14 när jag fick ta av mina.. Men, sedan hade jag iofs högt blodtryck så det var väl därför mina leder svullnade upp så fort. Jag gick inte upp mitt förens i slutet, så ropa inte Hej ännu.. *flinar*
![]()
Nu har vi bestämt datum för syskonstart! Efter mensen i september slänger vi kondomerna och försöker på allvar! Pratade innan om att vi skulle sluta skydda oss i sept, men inte börja försöka aktivt förens i okt. Men nu har vi alltså bestämt oss för att inte bara sluta med kondomerna efter mensen i sept, utan vi ska verkligen börja försöka aktivt då! Känns konstigt och underbart på samma gång.
*glad*
Tyst var det här.. Hur är det med er tjejor?