Inlägg från: Cornelia13 |Visa alla inlägg
  • Cornelia13

Här peppas det, del 9

jakeline skrev 2010-05-15 22:45:17 följande:
    nope... mens.
    Attans så tråkigt!!!
    Stella 25/2-06 Minde 3/6-09
  • Cornelia13
    jakeline skrev 2010-05-21 22:04:46 följande:
    vi får la rösta på vandra då! :P jag röstade på milo! Underbar bild!
    Kan man bara rösta på en?? isåfall tänker jag inte rösta på nån av era små söta prinsar
  • Cornelia13
    MiAmore skrev 2010-05-23 11:09:15 följande:
    Ja det har du rätt i, det kan vi ju faktiskt göra *ler* Röstat på Eomer nu Det är svårt det där med att bestämma sig för om man vill ha barn eller inte, men när man väl bestämt sig och man har ett stadigt förhållande, så känns det oftast väldigt rätt. *ler* Själv är jag just nu väldigt kluven. Å ena sidan känner jag att jag inte alls har bråttom att skaffa syskon till Milo. Hade gärna kunnat vänta minst ett halvår till, innan vi ens ska börja försöka. Men sedan å andra sidan är jag SÅ sugen att börja nu till sommaren.. Vad är det han jobbar med?TACK till er som röstat på Milo!
    Japp det var planerat!

Tack Tjejer!! Kan ju knappt fatta det än, tog ett till test imorse och nog var det lite starkare idag. Det var ju första försöket också dock med pergo vilket ju ska hjälpa äl på vägen, nu är jag lite skraj att det skulle vara twins då det ju finns en risk för det med pergo. Men det får vi ta då isåfall, nu hoppas jag bara att allt ska gå bra

Angående syskon så inbillar jag mig att det är lättare rent avundsjuksmässigt om syskonen kommer nära varandra, vi har ju fortfarande stora problem med Stella just vad gäller svartsjuka och avundsjuka gentemot Minde hon blev mycket bebis på nytt. Kommer de nära varandra i åldern så minns de ju inte att de har haft mamma och pappa för sig själv. Det är min erfarenhet men det behöver ju verkligen inte bli så
  • Cornelia13
    jakeline skrev 2010-05-24 13:29:10 följande:
    Grattis här med Cornelia!   Här vill vi ha det relativt tätt mellan barnen. Nu blir det ju minst två år i alla fall. Mest för att de ska ha något utbyte av varandra. Mellan mig och syrran är det nästan prick 3 år och vi gjorde inte mer än att bråka med varandra. Mellan makens syskon är det 6,5 år, vilket verkligen är FÖR långt. De hade väldigt lite gemensamt när de var yngre. Det är nog skillnad om man har olika kön på barnen också så... 
    Tack!!
  • Cornelia13
    Miniluvan: Nämen fy vilken helg!! Tur ingen blev skadad och ja vad har du för svägerska egenligen, helt sjukt!!
  • Cornelia13
    Miniluvan skrev 2010-05-30 20:14:10 följande:
    Tack tjejer!Ja min syrra mailade henne och sa några väl valda ord....
    Det var bra det
  • Cornelia13
    Miniluvan skrev 2010-05-30 21:07:01 följande:
    Ja ibland är det skönt att ha någon som står på ens sida och är lite handlingskraftig när man själv inte orkar. Just nu är jag helt slut och orkar inte hålla på att bråka med ignoranta människor också.
    Nej det förstår jag, inte ska du bry dig heller!!
  • Cornelia13
    Miniluvan skrev 2010-05-31 09:04:14 följande:
    Det blev lite fel tror jag när jag skrev innan, min svägerska anklagade inte mig för branden men däremot för allt annat skit ni kan tänka er. Jag var en kall och elak människa som är alldeles för överbeskyddande mot Bastian. Dessutom sa hon till min syster i ett mail och hon tyckte att jag skulle lägga min tid på att vara trevlig mot henne, hennes mamma och syster istället för att ordna en examensfest åt min man. Har ni hört något mer egoistiskt? Det är väl klart att min man går före dem.
    Ja herregud!!! Den människan har ju nåt allvarligt fel i skallen!!
Svar på tråden Här peppas det, del 9