MiAmore skrev 2010-05-23 11:09:15 följande:
Ja det har du rätt i, det kan vi ju faktiskt göra *ler* Röstat på Eomer nu Det är svårt det där med att bestämma sig för om man vill ha barn eller inte, men när man väl bestämt sig och man har ett stadigt förhållande, så känns det oftast väldigt rätt. *ler* Själv är jag just nu väldigt kluven. Å ena sidan känner jag att jag inte alls har bråttom att skaffa syskon till Milo. Hade gärna kunnat vänta minst ett halvår till, innan vi ens ska börja försöka. Men sedan å andra sidan är jag SÅ sugen att börja nu till sommaren.. Vad är det han jobbar med?TACK till er som röstat på Milo!
Japp det var planerat!
Tack Tjejer!! Kan ju knappt fatta det än, tog ett till test imorse och nog var det lite starkare idag. Det var ju första försöket också dock med pergo vilket ju ska hjälpa äl på vägen, nu är jag lite skraj att det skulle vara twins då det ju finns en risk för det med pergo. Men det får vi ta då isåfall, nu hoppas jag bara att allt ska gå bra
Angående syskon så inbillar jag mig att det är lättare rent avundsjuksmässigt om syskonen kommer nära varandra, vi har ju fortfarande stora problem med Stella just vad gäller svartsjuka och avundsjuka gentemot Minde hon blev mycket bebis på nytt. Kommer de nära varandra i åldern så minns de ju inte att de har haft mamma och pappa för sig själv. Det är min erfarenhet men det behöver ju verkligen inte bli så