Här peppas det, del 9
Skenis!! Det är inte lätt att inte bli det, är ju faktiskt bara bevis på hur mycket man egentligen vill bli gravid ![]()
Skenis!! Det är inte lätt att inte bli det, är ju faktiskt bara bevis på hur mycket man egentligen vill bli gravid ![]()
Jakeline: Attans så tråkigt att tanten kom nya tag till majbebis då, inte så dåligt det heller
MiAmore: Tyvärr får du nog vänja dig vid att bli skenis det tror jag hör bebisverkstan till:-/ Lycka till för en majbebis du också håller mina tummar stenhårt för er som är i verkstan nu
Skickar en lyckatill kram till dig nu Miniluvan hoppas att bebis vill titta ut snart!! Kram
Just nu längtar jag oerhört mycket till februari, vill bara få bebis i famnen och börja livet som 3-barnsmamma, har ju inte ens varit på RUL än har dock fått en tid så jättelångt borta är det ju inte. Idag har mest varit en sån dag då jag velat ligga kvar i sängen hela dan så hormonell bara skäller och överreagerar så drygt!!
Jakeline: För mig var det inte så, vi försökte ju över 1 år innan jag fick hjälp med pergotime. Kanske att du ska kolla upp med en gyn. Även fast du verkar ha regelbunden mens så kan det ju vara så att du har så att äggen släpper innan de blivit tillräckligt bra tex. För mig är det ju så att jag bildar massa äggblåsor men av okänd anledning släpper de aldrig. Mina problem började ju efter första då jag gick upp i vikt och jag vet efter att du själv sagt det att du ju inte är pinnsmal om jag tolkat det rätt. Jaja en massa babbel och tankar från mig ,men det är ju inte roligt att gå runt och vara orolig bättre att ta reda på det då. Det kan ju bara behövas små justeringar och så går det mycket lättare. Kram på dig!
Grattis Miniluvan! Det måste ha gått fort. hur söt som helst är han iallafall ![]()
Tekla: Jodå det är bra känner bönan emellanåt och gick in i v.18 idag. Rul den 6 sep, känner mig lite nervös inför det, vad är oddsen att vi lyckats med 3 normala bebisar. Lite oro finns där men det är ju bara och vänta och se.
Hur går det själv med allt?
Jakeline: Jaa vad kul!!! Blir ett majbarn då?! Grattis!!!
Tekla, MiAmore: Ni kommer snart ni också, brukar ju vara så att plussen smittas
Var på UL idag och som med min vanliga tur fick jag samma sura kärring som första gången, denna gång var jag ju mer förberedd men hur sur och grinig får man vara egentligen?? Hon är verkligen inte på det jobb hon borde vara på, ingen känsla för andra människor överhuvudtaget. Jaja lite bilder fick vi med oss men inte alls lika bra som med Minde, hon ansträngde sig ju inte om man säger så. Blää, tycker verkligen synd om dem som får henne på sin första gång om man säger så. Allt var som det skulle iallafall och får väl lita på det.
Jeskan: Finfin mage, påminner om min första med äldsta dottern så jag gissar ju såklart på tjej!
Miniluvan: Supersöt och väldigt lik storebror tycker jag, fint namn också ![]()
MiAmore: Spännande!
Hihi... bara för att man inte går in och kikar på nån dag så har ni skrivit hur mycket som helst!!
Skönt med utlandsresor Miniluvan och MiAmore!!
Hoppas att du får en glad gubbe snart nu MiAmore
(fick en av mig iallafall)
Jeskan: Hoppas du slipper gå över nu, inte roligt att göra det, varje dag känns som en evighet! Jag tror me på tjej!!
Innan mitt UL trodde jag på pojk för min del men nu efter så känns det mer som tjej, har kanske lite svårt att se mig som en pojkmamma fast det är ju inte så konstigt ![]()
MiAmore: Hoppas ni får en härlig resa till Spanien ska hålla mina tummar för att det gått riktigt bra denna gången
Jeskan: Passar på att lyckönska dig nu, för vilken dag som helst så kan du ju ligga där med miraklet i dina armar, är såå nyfiken så vad ska då inte du vara
Jakeline: Man ÄR tröttare med andra, själv var jag helt död hela grav kändes det som, orkade inte många knop. Känner ungefär samma sak nu...
Annars är det mesta bra, dras med min förbaskade ischiasnerv som trilskas med mig men förhoppningsvis ska vi ta oss råd så att jag kan få gå till en kiropraktor vid nästa löning, vid denna var det bara att glömma det, alla räkningar tenderar att alltid komma samtidigt, alla dessa udda man bara får sådär var tredje månad, dessutom kunde vi ju inte låta bli och köpa en ny vagn på babyland i Uppsala när vi åkte förbi där, den var nersatt 1000:- och fanns bara en kvar i svart som vi ville ha så där rök ju alla extra pengar för denna månad:-/