Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4
Dags för nån träff snart?? =)
Dags för nån träff snart?? =)
Jag har också varit sugen på att börja introducera välling snart, tänkte vid 5 månader redan, men har bara hittat vällingpaket som är från 6 månader så jag undrar om det är en rekommendation man bör följa, eller om de bara satt den åldersgränsen eftersom WHO säger att man bör amma i minst 6 månader, nån som vet?
Då tror jag vi smygbörjar lite när hon passerat 5 månader...
Nån som fått tänder ännu? Av bebisarna alltså ;)
Hittade just en intressant artikel på nätet! "Amma och jobba - visst funkar det" =)
www.mixr.se/familj/amma-och-jobba-%E2%80%93-visst-funkar-det
Hihi jo det blir väl dags snart att barnsäkra hela lägenheten :)
Buhuuu jag missar fikaträffen då vi åker till Skellefteå några dagar för att hälsa på sambons släkt.
Förresten är det nån av er som känner nån som startat eget café eller jobbat väldigt mycket på café? Går ju i starta eget café-tankar men skulle verkligen behöva prata ordentligt med någon som redan gjort det så att man vet vad man ev ger sig in på. Skulle uppskattas mycket :)
Vi njuter också av sommaren, här i Umeå eller i Skellefteå, vi pendlar lite fram o tillbaka :)
Tycker också det går fort nu på bebisfronten, kan knappt haja att Myra blir 5 månader på torsdag! Och tyngre och tyngre blir de små...ryggen värker allt mer och mer...håhåjaja men en lär ju längta tillbaka till denna tid ändock när de små liven lärt sig gå och springa ;)
Äsch också, jag missade er på Trästock Johanna och Carro, men jag är precis som alla andra helt peppad på att börja ses igen och jag ses också gärna redan nästa vecka :)