Inlägg från: VeganMaria |Visa alla inlägg
  • VeganMaria

Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4

Marriz: Vad kul att höra att det går så bra för er med maten, jag önskar vi hade varit lika duktiga på att träna men vi har slarvat massor med smakportionerna och nästan enbart ammat eftersom det är så bekvämt. Men så fort jag är tillbaka i Umeå ska det bli andra bullar :) Blir nog till att testa välling.
  • VeganMaria
    Me & I-träff på Öbacka den 29 augusti kl 14:00, en söndag, boka in det i era kalendrar =)
    Troligen i en hyrd lokal på Öbacka å så bjussar jag på lite gofika =)
  • VeganMaria

Jag fikar gärna med Johanna o Carro imorrn =)

• VeganMaria
    Anna: Låter ju jättebra!

Idag ringde de från ett av mina förra jobb och undrade om jag kunde börja jobba den 1:a september, alltså om en månad. Först blev jag panikslagen och tänkte HJÄLP hur ska jag hinna trappa ner amningen på en månad? Men nu har jag och sambon pratat om det och jag ska tacka ja, bara arbetstiderna och lönen är OK.

kaksmulan; hur gamla är Annie och Algot nu? Låter som jättebra rutiner.
  • VeganMaria

Kanske ska vi köra en fikaknytis hemma hos någon?
    Jag kan ta med ett gäng hastbullar :)

• VeganMaria

Jag och Myra hoppar på bussen på Vasaplan imorgon kl 12:40, ska vara framme på Päronvägen kl 12:51 ungefär.
    Man hoppar av på Päronvägen och fortsätter sedan promenera i bussens färdriktning tills vägen tar slut (återvändsgränd), sen är det in i husen till höger. Stämmer det? Sitter och kikar på en karta ;)

• VeganMaria

Säger som Lina: Välkommen Jessica och Edgar!
    Vi är rätt flitiga på att träffas i denna grupp, så det är bara att haka på när ni känner för det :)

• VeganMaria

Känns som jag brukar vara den enda som åker buss till träffarna, de flesta tar bilen tror jag.
    Någon fler som tänkt ta bussen? Det ryms ju två barnvagnar, men sen blir det lite trångt.

Svar på tråden Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4