Inlägg från: Frösötös |Visa alla inlägg
  • Frösötös

Odd Molly för oss inbitna del IV

Hej alla, jag har bara läst hittills men smått desperat ber om er experthjälp nu: har ropat hem min dröm på Tradera - grå Taradiddle - men inte betalat än - kontonummer fanns inte i vinnarmailet och säljaren har inte hört av sig än. När jag kollar säljarens uppgifter hittar jag dels inte telefonnumret dels har gatuadressen i Traderas vinnarmail inget nummer. Har någon av er handlat av "makkkan" från Jönköping? Personen har inte så väldigt många omdömen men det ser ut att ha gått bra tidigare. Känns lite fräckt att bara hoppa på er så här men jag vill såååå gärna ha den.
    Kram 

• Frösötös

Underbra du - jag är helt rudis på detta - hur gör jag för att inboxa?

• Frösötös

Hej,

var svårt förkyld för en vecka sedan och kunde inte jobba så jag roade mig med att läsa igenom igenom hela tråden. I något inlägg talas om att några av er - ganska nyligen tror jag - bildat en grupp på FB. Om någon ville tala om vad den heter skulle jag bli väldans glad.
    Kram

• Frösötös

Tack (igen!) Pokergirl. Jag finns visseligen på Tradera men liksom många av er andra börjar jag snart bli paranoid över alla kopior och det skulle kännas lite bättre att eventuellt byta/sälja/köpa i den här gruppen när det gäller vissa plagg som man måste se upp med.

• Frösötös

Jag är lite senfärdig och har precis nu börjat inse att jag måste ha en Fondadress. Hur är den i storlek? Jag är en 2a med ganska rejäl byst vilket gör att jag i vissa modeller måste ha strl 3. Kommer jag i en tvåa????

Sent ska syndaren vakna.........
  • Frösötös

Underbart Pokergirl - då är det bara att ge sig ut på jakt. Ha en härlig kväll!

• Frösötös

Hej, jag har samma problem som JJ 75 ovan och vore också tacksam för inboxsignal om du vill förstås!

• Frösötös

Tack Duntoffla!!!  En helt annan sak: blir snart galen på alla dessa kopior - vill köpa en Tenfold i chalk av en privatperson som inte har kvittot kvar (ej genom Tradera eller Blocket - jag kommer i så fall att träffa henne personligen) Vilken färg har odd molly-texten på ryggen på en äkta kofta???? Hennes är mörkblå har jag fått veta.

Ständigt dessa I-landsbekymmer.........
  • Frösötös

Hilti: tack snälla - det löste en del - ja den är i bomull och färgen chalk (var så stirrig när jag skrev att jag glömde den "lilla detaljen") och den ska vara från förra våren. Hon försöker dessutom hitta igen sin orderbekräftelse från Country-Dreams i sin mailbox så nu känns det mycket bättre!!!!!!

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV