Odd Molly för oss inbitna del IV
bambi.blogg.se/2009/july/odd-molly-promenaden...
Med karta och allt ;)

Tog en sväng förbi Mathilde i PK-huset eftersom det inte verkar bli badväder här i Stockholm och ser man på: en Chrysallis Minigown dark powder i min storlek hade hittat ut i butiken sedan förra helgen! Hur glad som helst är jag för jag har desperatsökt efter denna att kombinera med min Prairie short strap i dark powder - även den reafyndad. Hur är det med er andra - börjar ni bli reamätta eller finns det plagg kvar på önskelistan?
Duntoffla: ang. bröllopet är det nog bästa att kolla med brudparet vad de verkligen tänkt sig eftersom högtidsklädsel = frack för honom och frack-klänning för henne och en frack-klänning ska vara lång.
Eftersom bröllopsfesten ska hållas i en hembygdsgård mitt i varmaste sommaren om jag kommer i håg rätt har de kanske snubblat lite på klädkoden?????? Jag tycker ditt förslag är jättebra - du är snygg och kan samtidigt känna dig bekväm i plagg som inte sitter åt. Kramar
Högtidsdräkt menade jag - lyssnar på radion samtidigt och det funkade ju inte
Är jag galen eller är jag galen?! I stället för att lägga mig på en filt i solen gick jag en riktigt lång (3 timmar) promenad och passade på att slinka in på Mathilde: de har INTE sänkt till 70% än. Misslyckades återigen att lura ur dem när de tänker sänka