Inlägg från: Frösötös |Visa alla inlägg
  • Frösötös

Odd Molly för oss inbitna del IV

Hm det där blev ju inte riktigt bra - maiadresserna ska inte vara dubbla!

• Frösötös
    gambia90 skrev 2010-07-30 11:15:00 följande:
    Jag jobbar på förskola och får höra - vad kostar den då? hur mycket odd molly har du ? Vad tjänar du och din man egentligen? etc etc

detta har även min chef sagt till mig!

skittrist
    Blä vad tråkigt och faktiskt rent oförskämt - speciellt av din chef!
    På mitt jobb får jag bara komplimanger och "alla" tycker att Odd Molly verkligen är jag. Jag sticker verkligen ut för resten av personalen är ganska strikt klädd (arbetar på en intern avdelning på en av våra stora banker).
  • Frösötös

Några av er kommer kanske ihåg att jag var ledsen för att min nyinköpta vita Wigwam hade skarvar på volangerna mitt fram. Mailade till OM och frågade om de kunde hjälpa till att få tag i ett felfritt ememplar. Här är svaret Förvånad

"Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att du fått vänta på svar från oss. Vi har mottagit ditt brev gällande style M20-313, Wig Wam strl 2. Jag har precis varit och pratat med vår produktionsavdelning angående detta och den här modellen ser ut på det här sättet av rent konstruktionsmässiga skäl. Alla exemplar ser alltså likadana ut. Dessvärre är detta då inte en reklamation."

Vilken dundermiss om det stämmer! Om någon annan som har en Wigwam - vilken färg som helst - vill titta på den och tala om hur den är sydd skulle jag bli jättetacksam. Har lite svårt att släppa det här Flört
  • Frösötös
    Skrutteruttan skrev 2010-07-30 13:04:04 följande:
    Det har min i grått med, men jag tycker inte att man tänker på det alls...hade inte upptäckt det förrän nu när du skrev det...
    Tack snälla - ledsen att jag lyckades göra dig uppmärksam på det Förvånad. Jag tycker inte heller att man ser det när man har den på. Jag reagerade för att jag trodde det var ett måndagsexemplar.
  • Frösötös
    Viola B skrev 2010-07-30 14:53:29 följande:
    MIn rosa har inga skarvar fram, men min nya gråa har det. 
    Tack snälla! Himla mysko med tanke på deras svar..........
  • Frösötös
    Duntoffla skrev 2010-07-30 16:02:28 följande:
    Det kanske av ngn anledning bara är de gråa och då är det ju verkligen skumt.

Fick idag en fin Crochet Lovely knit i chalk från Amore Spare integritas med Posten. *nöjd*
    Grattis - jag har också en sån och jag älskar den med det fina kollektionsmärket på armen!

Nja min Wigwam är vit och i så fall är det de grå och vita - skumt oavsett vilket.
  • Frösötös

Har nu kommit hem från jobbet och kollat igenom tråden och vill tacka alla som engagerat sig i "Wigwamaffären". Känns trots allt lite bättre nu när jag vet hur det står till och slipper tro att just jag lyckats få ett felaktikgt exemplar Flört. Kram på er!

• Frösötös
    Sara Mia skrev 2010-07-30 21:55:04 följande:
    Min vita wigwam ser precis likadan ut. Båda volangerna har en skarv mitt fram. Har faktiskt inte tänkt på det förrrän du nämnde detta. Konstigt kan jag tycka. de borde väl ha skarvat volangerna i sidan.
    Tack för att du berättade! Precis min reaktion - varför mitt fram och inte i en sidsöm - helt idiotiskt och inget jag förväntar mig på ett Molly-plaggSkrikandes
  • Frösötös
    Pokergirl skrev 2010-07-31 00:02:13 följande:
    Köpte "bara" till Frösötös, men jag har funderat på om inte en röd skulle kunna funka. Måste bara hitta en isf.
    Ring Mathilde i PK-huset i morgon bitti (öppnar 10) tel 08-207380 - de hade många kvar i början av veckan - osäker på vilka storlekar dock. Önskar verkligen att jag kunde återgälda och springa förbi Skäms men jag ska ut till Torö på födelsedagsfirande - mitt gudbarn fyller 5.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV