Inlägg från: Frösötös |Visa alla inlägg
  • Frösötös

Odd Molly för oss inbitna del IV

MrsFreckles skrev 2010-06-12 23:05:21 följande:
    Ja antagligen Ar nog inte sa manga engelskor som upptackt OM an sa lange! Den var ju ny sa fick den anda till ett bra pris ju, min grans gick vid £100 men sa blev det £115

Maste tipsa om Bohemiadesign igen, finns ni pa deras maillista sa far ni  tex 25% pa OM i helgen.
    Panik ha ha. Jag vill så gärna göra en beställning från Bohemia och har anmält mig till deras mailista tidigare men jag får inga mail!!!  Finns det en speciell länk i det mail du fått från dem eller dras 25% av i kassan när man är klar?
  • Frösötös

Olimpia: tack snälla! Har nyss ringt men det är så klart ingen där en söndag kväll Förvånad.
    Provar i morgon igen och hoppas att de är snälla och låter mig få rabatt trots att det bara skulle gälla i helgen om jag förstod rätt.

• Frösötös
    MrsFreckles skrev 2010-06-13 22:53:06 följande:
    Haller tummarna! Det borde ju inte vara nagra problem tycker jag.

Det blev en Lovely Knit i light blue. Spannande, min forsta LK! Pa produktbilden sag jag ingen brodyr pa armen, det kanske det inte ar pa de nyare LK?
    Hurra det gick bra!  Ringde dem i morse och fick rabatten på 25% så nu är en prairie short strap och en suitheart minigown - båda i dark powder på väg hem till mig. Sååååå glad!
    Din LK: menar du kollektionsmärket så har jag läst på någon blogg att de slutat med dem - trist. Jag har flera plagg från tidigare kollektioner där det finns med och jag saknar det. 
  • Frösötös
    Duntoffla skrev 2010-06-14 19:52:04 följande:
    Fick hem denna fina idag. Vilken kanonsäljare! Auktionen gick ut igår och jag har tunikan idag Hann knappt betala in. Kanske någon här?

www.tradera.com/Odd-Molly-auktion_163002_1139...
    Skorpan i magen v.33 septemberflikkan.blogspot.com
    Vilken lite pärla du träffat på - man blir lite glad ändå!  Lätt att glömma att det finns både säljare o köpare som är toppen när det nu är så stökigt på Tradera och man måste se upp med allt från kopior till kompisbudgivning.
  • Frösötös

Olimpia: tack söta för hjälpen m att handla från Bohemia! Även jag fick paketet i gårCool - jätteglad!!!! Prairie short strap åker snart ner i resväskan och får följa med till Mallorca 

• Frösötös
    Pokergirl skrev 2010-06-19 18:10:53 följande:
    Helt galet! Förvånad
    Gulp!
  • Frösötös

Tro det eller ej men jag har planerat min semester sa illa att jag missar starten pa Mathilderean Skäms. Sitter just nu pa Mallorca och kan inte riktgt slappa tanken pa en Nymph nosleve i powder. Om nagon av er som ska dit kunde tanka er att kopa en at mig skulle jag bli sjalaglad. Inser att det ar frackt att fraga och naturligtvis satter jag in pengar pa ditt konto i farskott for internetdosan har jag minsann med ha ha. Lite problematiskt med storleken: jag kan ha 2 i fargen multi men har hort/last att det skiljer i storlek mellan fargerna . Nagon som vet? 

Smatt generad
  • Frösötös
    Duntoffla skrev 2010-06-21 20:58:20 följande:
    Nej, det är ju en forumsvärd som hälsat henne välkommen då hennes konto skapades ikväll. Lägligt...

Jag var lite snabb på klicka-knappen idag och har nog köpt en en alldeles för liten 9th sweater. Ooops!
    Oj om den ar i chalk eller powder och strl1 koper jag den garna om den inte passar. Har spanat sedan augusti Förvånad
  • Frösötös

Mabiamo: tack - blev sa till mig att jag inte tankte pa det - kara nan!!!!

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV