Odd Molly för oss inbitna del IV

Maste tipsa om Bohemiadesign igen, finns ni pa deras maillista sa far ni tex 25% pa OM i helgen.
Olimpia: tack snälla! Har nyss ringt men det är så klart ingen där en söndag kväll .
Provar i morgon igen och hoppas att de är snälla och låter mig få rabatt trots att det bara skulle gälla i helgen om jag förstod rätt.
Olimpia: tack söta för hjälpen m att handla från Bohemia! Även jag fick paketet i går - jätteglad!!!! Prairie short strap åker snart ner i resväskan och får följa med till Mallorca
Tro det eller ej men jag har planerat min semester sa illa att jag missar starten pa Mathilderean . Sitter just nu pa Mallorca och kan inte riktgt slappa tanken pa en Nymph nosleve i powder. Om nagon av er som ska dit kunde tanka er att kopa en at mig skulle jag bli sjalaglad. Inser att det ar frackt att fraga och naturligtvis satter jag in pengar pa ditt konto i farskott for internetdosan har jag minsann med ha ha. Lite problematiskt med storleken: jag kan ha 2 i fargen multi men har hort/last att det skiljer i storlek mellan fargerna . Nagon som vet?
Mabiamo: tack - blev sa till mig att jag inte tankte pa det - kara nan!!!!