Duntoffla skrev 2010-02-16 22:23:31 följande:
Vilken är dolce skirts? *nyfiken*Härligt med snabb leverans och resonabel frakt
Dolce skirt är de nya helt underbara sidenunderkjolarna. Vet att SidandSally och Smultrngården fick in dem i dark powder, annars har jag bara sett dem i UK och US. De ska visst komma i lite lilac och red också - ohlala.
Mabimao skrev 2010-02-16 22:38:52 följande:
Congrats Me like ditt fynd på T. Höll en darrande hand över budknappen.....men sansade mig.Den är såååååååå fin! Jag hoppar klänningen men tack för alla svar. Det blev en blå Dudette häromdagen istället. Fingers crossed att den passar.(jag låter som Schyffert när han pratar svengelska i "svenskt näringliv")
Ja, jag vart lite snopen att jag fick den så "billigt". Har ju köpstopp (eh!) och var bergis på att någon skulle buda över, men när jag loggade på igår kväll var den min. Najs.
Den är ju liten i storlek, jag hoppas att storleken blir bra. Annars blir det kanske tur och retur på T.
Puffig Pingla skrev 2010-02-16 22:46:53 följande:
Jamen alltså, här är spetsen almost black på almost black, det är det jag gillar.
Denna är i storlek som höstens spoiler, jag tog en stl 2 och den sitter som en smäck.
Invigning snarast.
brawny skrev 2010-02-16 22:39:41 följande:
Oh, vad kul! Hur var det i stl, som spoiler skirtsen? Kikade in på Nola nu och det fanns ju inte ens en suiteheart minidress kvar. Poppis värre!
Tack och ja, de försvann snabbare än en avlöning, tydligen. Jag hängde liksom på låset ...