Duntoffla skrev 2010-11-17 10:19:50 följande:
Ja, det hade kunnat vara en starkare färg. men sen vet jag ju av erfarenhet att produktbilderna inte alltid stämmer överens med verkligheten. På vårens knit såg den grå ut att ha ett ljusgult knytband men sen var det mer beige/powder IRL.
alias skrev 2010-11-17 10:13:51 följande:
Är et någon som fått svar från Deepfling om det går att använda facebook-rabatten på förbeställningar ur prespring? De brukar alltid vara snabba på att svara, men nu har jag mailat två gånger och inte hört någonting.
vet inte hur jag ska tolka det?! Som att "oooooops - tänkte inte på det"?!
Vill också passa på att slå ett slag för höstens bästa köp, Overcast Coat - den är underbar. Så himla skön och snygg och användbar. Och prisvärd - något som jag tyvärr inte tycker symboliserar Odd Molly nuförtiden ...
Jag köpte jackan i vintage chalk - och gick upp en storlek så jag kan ha en Lovely Knit eller så under.
För så himla varm är nog jackan egentligen inte ...
Vad tycker ni andra?
Jag har inte testat att maila men jag tror att Smulan/Dr Molly gjorde det. Vore ju bra att veta. Dessvärre finns det ju knappt några storlekar kvar

Har du förbokat något?
Kul att Overcast coaten var ett sånt bra köp! Beställde du den från Huset?
Overcast köpte jag från Country-Dreams, hederligt och tryggt. Jag hade ju en massa problem med andra webshoppar, så jag beslöt att lägga ner de flesta efter det. Men CD tycker jag alltid fungerar toppenbra, Anna och Filippa är så bra att ha att göra med.
Dock köpte jag Lulu från Huset, med visst besvär, och den har anlänt. Ruskigt snygg, så nyårsoutfiten är klar!
Och jag har förbokat, men komemr att boka av om jag inte får rabatten. Nog för att Deepfling alltid funkat klockrent, men det blir liksom inte värt det då, även om dollarn är billig (just nu).
Smulan01 - har du fått svar?!
Jag provar igen, skam den som ger sig.