Inlägg från: Jontesfru |Visa alla inlägg
  • Jontesfru

Odd Molly för oss inbitna del IV

Puffig Pingla skrev 2010-07-13 23:10:00 följande:
    Åh det är ju Katinkas coola smäck!
    Den är stentuff.
    japp det är det...men nu är den min, jippi!
    Mamma till Anton 13år och Axel 3 år
  • Jontesfru

NU har jag bokat hotell i Örebro 27-29 augusti. Ska med på en träff där som jag hittade här:

Skrutteruttan skrev 2010-07-13 19:04:50 följande:
    Rabatt på pre-fall {#emotions_dlg.flower} Gäller till nästa torsdag!

skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com/2010/0...
    och det är så bra att det assistansbolag vi anlitat för sonens assistans har huvudkontoret i just Örebro så nu ska jag bara snacka med dem om att vi vill träffa dem (det ska ändå ske i september så). Då blir det ju verkligen en ide!
  • Jontesfru
    Skrutteruttan skrev 2010-07-14 19:15:22 följande:
    Åh, toppen, vilket blev det?
    Tur med två flugor i en smäll!!!! 
    Best western city hotel. Var väl eg. inte den som du rek. men vi hade bra erbjudande på just det med coop hotellpremie o lägger hellre pengarna på Smultrongården....

Ska bli hur kul som helst! Ska bli så kul med en tripp till Örebro (har aldrig varit där) och personalansvarig på ass.bolaget tyckte det var perfekt dessutom.  
  • Jontesfru
    Skrutteruttan skrev 2010-07-15 07:18:01 följande:
    God morgon Kaffe

Jag tänkte höra om det är någon som sett den här klänningen (Runaway dress) i färgen lite lilac eller rose i storlek 0 i en fysisk butik och med minst 30 % rea? Gärna en butik som skickar...
    Tack på förhand!!!

iisa of Malmö såg jag en av dem på men i vilken storlek??? det var 30% förra veckan men tror de höjt rean. 040129010 ring o hör.
  • Jontesfru

o skulle de inte skicka men har den kan du ju lägga undan den i mitt namn. Så har jag en anledning att få åka till Malmö...

• Jontesfru
    elma skrev 2010-07-15 11:10:00 följande:
    Puffig Pingla skrev 2010-07-14 17:43:21 följande:
    Den finns iaf på Mathilde för 50%. De skickar mot nån liten avgift.
    Tack P-P-pngla! Jag ringde till Mathilde men de hade ingen lila!!! Får leta vidare...
    hur är det med ajabaja?
  • Jontesfru
    elma skrev 2010-07-15 11:26:46 följande:
    de har den på sin hemsida men i stl 0 och ingen rea...hur är det med den fysiska butiken??? Har de fortfarande sitt öppningserbjudande med 50%?
    tror det
  • Jontesfru
    Mabimao skrev 2010-07-16 13:30:02 följande:
    Är det någon som skall till ajabaja som vill vara bulvan? Är det 50% på all OM utom fall där?
    Enligt hemsidan finns Duvet blouse s/s dark red kvar i 4:a......den skulle inte vara fel till 50%.......
    och en mrs rogers stl 3 vitt till 50 %.......
    Ska in på onsdag, men det kan ju vara slut då... men du kan kanske ringa o lägga undan till dess?
  • Jontesfru
    Mabimao skrev 2010-07-16 15:28:10 följande:
    Tror du verkligen men får det............skulle du kunna tänka dig att köpa det då och skicka om jag för över pengar till dig?
    de lade undan en väska åt mig. Inga problem att göra det, men du får ringa dem. Mitt namn är Anna Svensson Crona ([email protected]) maila mig. 0761-13 52 53 är numret till ajabaja
  • Jontesfru
    Jontesfru skrev 2010-07-16 15:48:54 följande:
    de lade undan en väska åt mig. Inga problem att göra det, men du får ringa dem. Mitt namn är Anna Svensson Crona ([email protected]">[email protected]) maila mig. 0761-13 52 53 är numret till ajabaja
    oj mitt blev kryptiskt...

Jag köper o skickar gärna, inga problem!

De lade undan en väska åt mig, men om de alltid gör det ingen aning??? Men man måste prova!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV