Inlägg från: Jontesfru |Visa alla inlägg
  • Jontesfru

Odd Molly för oss inbitna del IV

Bambiblogg skrev 2010-07-05 10:23:28 följande:
    Lite stickiga är dom... men det funkar med kortärmat under tycker jag ändå...

Jag har förbokat denna i dark grey och dark red. Tror att den kommer att vara hur mysig som helst!
    Tack. Jag hade också förbokat den o en väska, men känner att jag nog behöver prova den. Så i höst får jag hålla utkik i butikerna.
    Mamma till Anton 13år och Axel 3 år
  • Jontesfru

Jag har lite beslutsångest. Ska till Malmö imorgon  o in på bla ajabajakids. Som fått in prefall o även flyttat så det kan bli spännande. MEN jag önskar lite synpunkter o ideer från er. Vilken är finast?
  • Jontesfru
    Duntoffla skrev 2010-07-06 09:29:34 följande:
    Jag tycker båda är fina. (är iofs inte förtjust i spetsfickan på blusen/tunikan) Det är nog snarare fråga om vad du behöver och vad som är mest användbart.
    tycker blusen är finast, men jag ÄLSKAR färgen på klänningen.
  • Jontesfru

o den där fickan måste man ju kunna sprätta ner eller?

• Jontesfru
    Pokergirl skrev 2010-07-06 09:59:56 följande:
    Klänningen! Så fin i höst! Men jag är lur på storleken, den ser ut att kunna vara en modell som är liten i storlek.
    jag ska prova den imorgon o om den passar....
  • Jontesfru
    Puffig Pingla skrev 2010-07-06 17:43:16 följande:
    Den är ganska liten i bysten i övrigt normal i storlek. En smula osmickrande över baken men vem ser sig själv bakifrån

Säljaren har jag ingen koll på
    ok, tack!
  • Jontesfru

En sån vill jag ha! Det blir när nästa lön kommit!

Den blev det till mig idag. Den var helt underbar. Så mjuk o så passade den mig superduper.

Ajabajakids har öppningserbjudande på i stortsett altt utom prefall. o vad innebär det jo 50%.
  • Jontesfru
    Frösötös skrev 2010-07-07 18:47:45 följande:
    Å jag har också provat den blå i dag men lyckades hålla mig - får se hur det går Förvånad. Nu hajade jag till: Ajabaja 50% - har de en butik också för jag hittar inga 50% i näbutiken????? Vet du i så fall om man kan ringa butiken och be dem skicka?
    Det är bara i butiken de har 50% tror jag. vet inte hur de är med telefon o skicka. numret är 0406115253 prova kan man ju! De hade en hel del. Ska inte själv dit igen den närmsta veckan annars kunde jag fixat det du är intresserad av.

Åh vad jag önskat att T88:an eller checked tunic funnits i lite lilac...
  • Jontesfru
    Morty skrev 2010-07-07 19:17:03 följande:
    Vet du hur länge Ajabaja har det erbjudandet med 50%?
    nej frågade inte det. Knasigt nog
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV