Inlägg från: Jontesfru |Visa alla inlägg
  • Jontesfru

Odd Molly för oss inbitna del IV

Frusna flickan
    Tusen tack glömde jag ju säga. Vill ju verkligen ha den underbara Magnolian. I blomform kan jag ju inte ha den men som klänning...

Har hittat en fin klänning på tradera eller snarare 2. Vill ni ge mig råd? o ärliga sådana! Alltså jag är stor, passar i en Magnolia strl 4 så kan ni göra er en uppfattning.

http://www.tradera.com/Odd-Molly-klanning-chalk-4-broderad-logo-Sa-vacker--auktion_301745_114454164
     kommer man i den här över se STOR ut? (iom att den är i chalk)

http://www.tradera.com/-Vacker-Odd-Molly-Dreamdate-klanning-strl-4--auktion_301744_114457532

är egentligen mer inne på denna men axelbanden. Jag behöver ju en BH som ger stadga o lite bredare axelband. Kan det bli fint ändå?

Mamma till Anton 13år och Axel 3 år
  • Jontesfru
    Pokergirl skrev 2010-06-17 21:40:11 följande:
    Lite info angående prefall såsom priser och färger finns här. 446 och 447 måste jag nog investera i.
    446 i den röda den vill jag ha!
  • Jontesfru
    Jontesfru skrev 2010-06-18 19:04:16 följande:
    VEM LETADE EFTER EN SÅDAN I STORLEK 3????? (förlåt versalerna)

Uptomeismklänning

www.tradera.com/-odd-molly-Up-to-me-Ism-strap-dress-chalk-3-NY--au ktion_301744_114445608
    hittade bloggen.
  • Jontesfru
    69malin skrev 2010-06-19 20:56:39 följande:
    Jag glömde att citera inlägget!!
    Tackar. Då ska jag fundera en stund till bara...
  • Jontesfru
    69malin skrev 2010-06-19 21:03:21 följande:
    Just den koftan är jättefin men jag trivs inte i så färgglada kläder tyvärr.  Har man en Odd Molly garderob med ca 80 plagg får man börja rensa det som man inte trivs i.
    fast jag var eg. mest intresserad av den röda (min snart) o den almost black kjolen, den är jag bara osäker på storleken...
  • Jontesfru
    69malin skrev 2010-06-19 21:22:09 följande:
    Jag har svarat dig via mail angående måtten (tycker det är jättesvårt att mäta) Pow skirten är gummiband i midjan. Den är rätt stor i storleken, passar nog mellan stl 44-46.
    nu är de snart mina... bara detaljen med att betala o så kvar....
  • Jontesfru

OJOJOJ har blivit ägare av en multifärgad LK, en röd kofta nr 655 och en pow skirt genom köp nu på tradera. Ser verkligen framemot det! o säljaren är ju toppen!!!SkrattandeKyss Kommer o lämnar det hos mig!!! Kan inte bli bättre helt enkelt! Alltså det har jag aldrig varit med om. Har själv när jag åkt till Malmö för att träffa föräldrarna tagit med dit, men att åka sammanlagt 8mil bara för att lämna 3 klädesplagg till mig. Hur skriver man omdöme om det sen?  Så långa omdömen finns ju inte!

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV