Inlägg från: Frösötös
|
-
-
Det här är nog tyvärr inga felköp utan ett bedrägeriförsök enligt den formel som förekommit under våren/sommaren! Kolla omdömena - autoomdömen från företagare. Anmälde till Tradera för ett par timmar sedan.Wivi skrev 2010-08-02 14:05:40 följande:www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...
Måste vara jobbigt att göra fyra felköp av samma klänning. Jag lyckas med en del själv, men hade jag lyckats med detta hade jag nog sökt hjälp... -
Auktionerna släckta!Frösötös skrev 2010-08-02 15:14:03 följande:Det här är nog tyvärr inga felköp utan ett bedrägeriförsök enligt den formel som förekommit under våren/sommaren! Kolla omdömena - autoomdömen från företagare. Anmälde till Tradera för ett par timmar sedan.
-
Om jag bara är i stan - finns risk att jag är på semesterresa - när OM-butiken börjar sin rea hjälper jag dig gärnaPokergirl skrev 2010-08-02 22:33:00 följande:Tyvärr har jag lite väl långt till klänningen när den väl kommer på rea, sisådär 70 mil... Men jag har förvarnat en manlig vän om att han kan tvingas besöka OM-butiken om jag inte hittar någon annan som kan hjälpa mig vid en ev rea.
.
Bra att du har en backup - är han nervös över uppdraget hi hi? -
Surt!Duntoffla skrev 2010-08-03 16:14:34 följande:Åh vad besviken jag är
. Köpte en Angelina dress i strl 2 i färgen Green på Tradera och fick idag hem den. Den är verkligen vacker MEN säljaren har uppgett fel storlek och det är en 1:a. Det finns inte en chans att jag kommer i den. Men nu vet jag i alla fall att jag verkligen vill ha en sån. Typiskt!
Själv fick jag hem en Atlas halterneck i chalk/blått där smockbandet i ryggen var helt uttöjt och hänger ner mot svanken. Säljaren vidhåller att den är i fint skick och vägrar ta tillbaka den. Jag har dock fått henne att gå med på att betala tillbaka 175:- som bidrag till den kostnad jag får när jag lämnar den till sömmerska (har inte sett pengarna än). Jäkla människor det finns!!!!!!
-
Ha ha han låter ju som ett riktigt kap. Mac-disken det var vågatPokergirl skrev 2010-08-03 23:25:05 följande:Snällt!
Min killkompis sa som så "jag handlar gärna, men det krävs utförliga instruktioner om vad det är jag ska handla och var jag hittar det". Har skickat honom till Mac-disken på Åhlens några gånger och han har charmat expediten och fått toppenhjälp. -
Ha ha ha vad roligt! Där ser man hur olika orienterade vi är........Viola B skrev 2010-08-04 09:46:55 följande:Men vänta lite - ni pratar om smink eller hur?!
Jag som är datanörd trodde ni pratade om Apple
Tyckte det var väl inte så vågat att skicka honom till en datoraffär och varför charma expediten - det brukar ju mest vara killar som jobbar där. Hihi
-
Hej jag upplever att Wigwam är något mindre. Jag har strl 2 av båda sorterna och Wigwamen sitter snyggare/tightare över byst och rygg, Provade en 1 och skulle iofs kunnat ha den men jag vill gärna få in en underklänning och det kändes lite väl stramt i ryggen. Inte mycket hjälp inser jag när jag läser igenom - kanske mer förvirrandenick name skrev 2010-08-05 13:45:19 följande:Jag gjorde ett blygsamt klick också - en såndär t-shirt med pinuppa på ryggen.
Vad tror/vet ni om nya wigwamdress? jag har en voile short dress i stlk 2 som jag tycker är lite lite stor för mig, och funderar på om jag ska våga mig på att beställa en 1:a på wigwam:en.
Är det nån som har våde voile short dress och wigwam och kan säga om de är likadana i storlek?
tack! -
Var nog lite snabb på avtryckarfingret - om du menar höstens Wigwam kan du bortse från mitt babbel ovan som gäller vår/sommarvarianten. Har inte provat höstens.nick name skrev 2010-08-05 13:45:19 följande:Jag gjorde ett blygsamt klick också - en såndär t-shirt med pinuppa på ryggen.
Vad tror/vet ni om nya wigwamdress? jag har en voile short dress i stlk 2 som jag tycker är lite lite stor för mig, och funderar på om jag ska våga mig på att beställa en 1:a på wigwam:en.
Är det nån som har våde voile short dress och wigwam och kan säga om de är likadana i storlek?
tack! -
Riktigt riktigt glad i dag!!!!
Pokergirl var ju så himla gullig och hjälpte mig att köpa en Livingloving strl 2 i lite blue på rea men den var tyvärr för stor. Då går hon tillbaka till "sin" butik och köper en 1 som har landat här i dag och den sitter perfekt! Att göra sig det besväret för en människa hon aldrig träffat - helt underbart