Inlägg från: Frösötös |Visa alla inlägg
  • Frösötös

Odd Molly för oss inbitna del IV

Kajsan skrev 2010-07-18 18:11:33 följande:
    Gör de det? Gjorde de det förra året?
    Yes men det brukar dröja och det brukar mest vara "mysko" saker kvar. Nu har de fortfarande en massa kvar i butiken så vi får nog vänta.
  • Frösötös
    Frusna flickan skrev 2010-07-18 20:43:59 följande:
    Jag köpte något fint över telefon från Mathilde till 50% idag... *glad Tyvärr ingen OM men i alla fall. Jag vågar inte vänta på 70%-rean.
    Grattis! Jag har köpt allt jag verkligen ville ha hos Mathilde, NK och Åhléns till 50% men jag har ett "måste" kvar som är så dyr även till 50% att jag väntar. Hinner den försvinna var det väl inte meningen att jag skulle ha den försöker jag intala mig själv. 
  • Frösötös
    Duntoffla skrev 2010-07-18 21:43:30 följande:
    Nej men den liknar den där som kom ut i höstas? fast med vit/chalk brodyr. *minns inte namnet* Funderar.... har i alla fall inte sett den så förut.
    Hos mig ringer ingen klocka alls men jag har ju långtifrån örnkoll ha ha. 
  • Frösötös

Tack alla som hjälpte till att lösa mysteriet m Glazing frill tank/top!!  Jag älskar den här tråden och er som hänger här hi hi Skrattande

• Frösötös

Var förbi Mathilde i PK-huset igen Förvånad och köpte en Up-te-me-ism i Dark powder för jag vågar inte vänta på en sänkning (finns nu en 2:a, två 3:or samt ett par 1:or och 0:or).
    När jag sa det i kassan "jag tar den här nu för jag vågar inte vänta tills ni sänker till 70%" fick jag till svar att "men det kommer vi inte att göra"! Sant eller försäljningsknep vet jag inte men om någon av er sitter och väntar på att drömplagget ska sänkas ytterligare är det kanske dags att tänka om?

• Frösötös
    Mabimao skrev 2010-07-23 15:44:14 följande:
    Har ni sett hur säljaren försökt  "knöla" till taggen för att den skall se äkta ut..........ja herregud.......

www.tradera.com/Kjol-Odd-Molly-188-Blues-Skir...
    Hm lite väl grovt men tyvärr är ju någon stackars sate som ropar hem den Rynkar på näsan
  • Frösötös
    Pokergirl skrev 2010-07-23 17:55:08 följande:
    Sorry, ETC skulle det vara såklart.
    Oj - vilken butik??? Jag bor granne med den på Hornsgatan och har inte hittat nåt jag vill ha.
  • Frösötös
    Pokergirl skrev 2010-07-23 22:18:57 följande:
    Jag fyndade nere vid Medborgarplatsen. På hornsgatan var det mer utplockat men några fina plagg fanns det.
    Man tackar - då vet du vad jag ska göra i morgon även om jag egentligen har köpstopp efter allt härjande på Mathilde Flört
  • Frösötös

Nu blir jag lite trött på Odd Molly! Har nyss köpt en vit WigWam och upptäckte när jag strök den att det är en skarv mitt fram på volangerna. Knatade tillbaka till Åhléns för att byta och blev så glad när jag såg att det fanns två st kvar i min storlek men även dessa hade volangskarv mitt fram. Helt sanslöst. Kan förstå/acceptera en sådan miss på ett billigt plagg från någon av de stora kedjorna men Odd Molly-plagg ska banne mej inte ha såna brister.
    Hur ser era WigWam ut?????

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV