Odd Molly för oss inbitna del IV
Mina förskolefröknar frågade igår om jag jobbade på Odd Molly eftersom jag alltid har så fina kläder på mig. Det var gulligt, men jag inser att jag kanske är lite sjuk när de har märkt det efter bara en dryg månad.
Mina förskolefröknar frågade igår om jag jobbade på Odd Molly eftersom jag alltid har så fina kläder på mig. Det var gulligt, men jag inser att jag kanske är lite sjuk när de har märkt det efter bara en dryg månad.
Det blev en svart Wigwam för 20%-arn!! När jag väl stod där i provrummet kändes allt kristallklart att jag skulle ha en svart. Den i chalk var faktiskt helt fel färg för mig. Jag försvann i den. Den röda LK:n (och jag provade en i multi också) kändes som kaka på kaka när jag ändå hade köpt en nyligen.
Tack för er input alla som engagerade sig
OBS förresten. NI som har bonuscheckar på Åhléns! De går ut idag och inte imorgon som jag råkade skriva tidigare i tråden.!!!
Bara så att jag inte har förvirrat någon
Nu har jag tänkt ha ett köpstopp, på riktigt.
Jag har köpt ohemult mycket denna höst så nu får det räcka. Det finns inget kvar på önskelistan utom någon av de där sidenklänningarna (Anna SCs) eller den andra med korta ärmar. Men om jag inte får köpa dem för någon form av rabatt kommer jag inte att köpa dem. Basta!!
Undrar hur länge jag kommer att klara det...
Nej vilken dålig inställning. Jag sätter upp ett riktigt mål på två månader!!! Det blir en riktig utmaning.
Jag kommer dock att hänga kvar här under tiden. Lova att påminna mig om jag börjar vackla.
OK? två månader från den 23:e september då. Nedräkningen börjar NU