-
-
Förresten gällande visningen. Var det någon mer som funderade lite på hur smala modellerna var. Jag tyckte att tjejen i inledningen sa något om att man fokuserade på "healthy" osv. Det kändes lite konstigt även om de var supervackra i sina klänningar.
Är inte målgruppen lite lagom tjocka kvinnor i sin bästa ålder -
Jag fastnade för några jättesöta klänningar. Koftorna var väldigt korta i denna kollektionsmulan0 skrev 2010-09-16 19:25:08 följande:håller helt med. En jeansjacka, en underkjol och chrysalisen gillade jag. Resten av tiden satt jag bara med ångest för modellernas brist på underhudsfett....
-
Åh den är helt underbar. Den gröna färgen är min absoluta favoritfärg. Nu blev det en chalk för mig och jag har fått så mycket komplimanger för den klänningen av alla möjliga människor. Grattis till ett bra köp!!!Jontesfru skrev 2010-09-18 12:14:23 följande:oj jag blev inspirerad av skrutteruttan o testade min Continental knit idag. Men det blir ju inte riktigt lika fint på mig (ni får själv se min bild i bildtråden), men den är underbar, blir nog det ikväll på kräftskivan. Det blåser riktiga höstvindar o vi ska sitta i ett uterum så den blir nog perfekt.
-
Låter som ett bra köp. Jag har använt min otroligt mycket i sommar och på fritiden och tvättat den säkert 5-7 gånger och den ser fortfarande som ny ut så chansen att den är i fint skick dessutom är stor tror jag. Grattis till din vinst :)h80 skrev 2010-09-18 20:34:15 följande:nu har jag handlat på tradera igen, denna gången tror jag iallafall inte att det är en kopia.........men jag vet inte om jag betalade för mycket, vad tror nu proffs?
www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid... -
En annan sak om Continental knit dress. Vad har ni för smycken till? Den är ju ganska djupt skuren och jag brukar ha en underklänning eller linne men de blir en ganska djup urringning ändå.
Eftersom klänningen är så "tung" och om man matchar med tjocka strumpor och grova stövlar så känner jag att jag behöver balansera med något tyngre halsband eller så.
Vad skulle ni ha för halsband till? -
De bästa tipsen finns i alla bloggar (se länkarna ovan). Om jag kommer ihåg rätt så har Skruderuttan, Inspire me today, Odd molly-holic, Katinka, dr Molly, En skopa odd alla bra kombinations-förslag för Fondorna. Senast så hade "Inspire me today" en jättefin kombination med just en svart Fonda.h80 skrev 2010-09-19 12:44:29 följande:hoppas det
har du några tips på vad man kan ha till nu i höst?
Men akta dig. Jag har själv totalt fastnat i Odd Mollyträsket på grund av dessa underbara bloggar. Det är rätt kul eftersom det känns som om de vänder sig till en målgrupp som är just jag (Kvinna i karriären i medelåldern). Till skillnad från en massa andra modebloggar som vänder sig till yngre kvinnor
Min man blev ibörjan tokig på att jag jämt måste in och läsa, men nu har jag övertygat honom om att jag aldrig köper mode-magasin tex. utan att detta ÄR mina modemagasin och min inspiration. -
Här är länken till senast Fonda-inlägget hos "Inspire me today"
http://www.inspireme-today-oddmolly.com/2010/09/tnk-positivt-selvom-endnu-en-sommer-er.html
-
Ja, är man fast så är manh80 skrev 2010-09-19 14:01:23 följande:jag har nog redan fastnat :)
hade inga odd molly i våras när jag råkade komma in på denna tråden o kolla bloggar........nu nu har jag 8 -
Sorry...h80 skrev 2010-09-19 14:27:54 följande:tack för länken.........eller inte, nu är det ju en massa annat jag "måste" ha