Pokergirl skrev 2010-08-27 20:33:42 följande:
Frusna flickan: Håller med om att det är tråkigt att det som skrivs på FL "läcker ut". Dock får man upp denna tråd direkt om man googlar på ex Odd Molly + smultrongården el liknande. Det kan ju ha varit så att någon där läst i tråden och känt att dom måste ställa saker och ting till rätta. Smultrongården verkar vara väldigt mån om sina kunder.
Jag tror vi alla har full förståelse för att du var besviken, kanske bara bra att Smultrongården hörde av sig och förklarade läget så det hela blev utrett.
Se nu till att ha en toppendag imorgon ni tjejer som ska på träffen och fota massor så vi andra får se!
Börjar fundera på om det skulle finnas något som helst intresse för en norrlandsträff... Men jag OM-bloggar ju inte så jag får väl drömma vidare om att träffa molly-systrar.
På tal om besvikelse, fick hem en Prairie dress idag som jag budat hem från T. Skulle vara helt ny och oanvänd. Det är den nog för den luktar OM, men tyvärr har en söm gått i livet, där kryssömmen är. Sååå besviken. Och jag kan inte laga, kan för det första inte sy och för det andra har den tjocka tråden som löper i livet gått rätt av.
*suck* Nu blir det till att försöka få kontakt med säljaren och häva köpet. Det vet vi ju alla hur lätt det brukar vara...

Så besviken, jag som skulle ha klänningen på vår kräftskiva imorgon...
Alltid trist när man blir besviken på Tradera. Man känner sig så "rättslös" och det KAN ju vara OK om man har betalat upp till ett par hundralappar, men det är sällan där Molly-kläderna hamnar prismässigt.