Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly för oss inbitna del IV

Ullis 10 skrev 2010-04-13 17:37:11 följande:
    Pokergirl skrev 2010-04-13 18:52:22 följande:
    Jo, det finns ett par OM-grupper. Men varken speciellt spännande el aktiva. Man kanske skulle starta en egen?
    Ja, det vore kanske en idé? Vi är ju många som liksom "känner till" varann och det känns alltid säkrare att köpa av någon man pratat lite med här än helt ny på Blocket.
    Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2010-04-13 20:27:46 följande:
    Pling i mobilen! Nu väntar jag bara på att mannen kommer hem så jag kan springa från barnen och hämta min Berrydress!
    Ah, du fick tag på en? Härligt!
  • Duntoffla
    Hilti skrev 2010-04-13 20:33:14 följande:
    Får en shopping galen norrman vara med i en eventuell grupp på FB? Jag tycker mest om gamla kollektioner så det vore kul att vara med.. Jag började shoppa Odd Molly i julas, sen har det ballat ur totalt. Nu finns det ca 30 plagg i garderoben
    Haha...lätt hänt Klart du ska vara med!
    Pokergirl skrev 2010-04-13 20:36:59 följande:
    Kajsan: Härligt! Den är ju så fantastiskt underbart fin! Hilti: Självklart! Här har det också spårat ut totalt... Vad tror ni om "Odd Molly loves you", som det står på OM:s hemsida.
    Spelar ingen större roll för mig så länge det inte är samma som redan finns. In odd we trust är väl bra i sammanhanget?
    Kajsan skrev 2010-04-13 20:40:44 följande:
    Ja, i en storlek mindre än den jag redan har och som är något för stor. Så jag ska tradera 4;an tror jag.
    Perfekt ju! Min fick vandra vidare. Kände mig inte helt hemma igen. Kommer säkert ångra mig på bröllopet jag ska på i sommar.
  • Duntoffla
    fru vanheden skrev 2010-04-13 20:52:55 följande:
    Åh jag hänger också gärna på en FB grupp ) Jag fick mina campadre paket idag.. Beställde två berry klänningar i olika strl för jag var osäker på vilken som skulle passa och så beställde jag en blues dress i chalk och fick allt.. Och så var jag så himla glad för att min mamma gjorde sin första Odd molly beställning och beställde en berry dress men hon verkar inte få sin.. Hon har inte samma strl som mig annars hade hon ju kunnat ta en av mina.. Har alla hört av sina paket med antingen sms eller mail om att de har kommit eller inte kommer??
    Grattis till att du fått dina paket. Tror det kommer dyka upp en del plagg på T nu varefter. Din mamma kanske hittar en där i rätt storlek om hon nu inte får sitt paket.
  • Duntoffla
    alias skrev 2010-04-13 21:47:29 följande:
    Har alla fått sina Campadrebeställningar idag? Jag mailade i morse och frågade, och fick en bekräftelse på att kläderna åptminstone var skickade. Men alla verkar ju ha fått sina paket idag, utom jag?!
    Din post är kanske lite trög Det kommer säkert imorgon.
  • Duntoffla
    Pokergirl skrev 2010-04-13 22:05:27 följande:
    Nu finns en grupp på FB: In odd we trust, där kan vi sälja, köpa, byta och göra typ vad vi vill!
    Tack! Nu är jag med. Ignorera min gamla presbild
    Mabimao skrev 2010-04-13 22:02:56 följande:
    Fick mina två tischor från Campadre.......de var inte så stora  som alla säger tyckte jag.......långa ja men inte så stora.......skit, hade velat ha 4 på dem istället. Kanske försöka swappa på Binas sida? SKIT dåligt skött av dem allt som allt med alla som blivit utan. Ledsen för er skull
    Vilka färger blev det? Tyckte inte heller att de var så stora som alla sa, visst är de stretchiga men jag hade inte velat ha strl 1.
  • Duntoffla

Hej

Nu är jag sur {#lang_emotions_demon}. Gjorde en affär på Trendsales idag och satte över pengar på mitt TS-konto för att kunna genomföra affären. Nu påstår säljaren att ngn grannes barn varit på besök och råkat klippa i tunikan. och nu hittar jag den här! H*n var väl inte nöjd med vårt pris i slutändan och drog en rövare.

www.tradera.com/Odd-Molly-smuk-tunika-str-2-auktion_301743_111058576

Snälla, buda inte på denna tunika då säljare känns allt annat än seriös. Jag har anmält både på TS och Tradera. *morr*

• Duntoffla

Sorry för att jag bara kommer in och morrar men jag blir så trött på dessa säljare som luras.

Fick i alla fall idag två fina paket, en Million dollar dress i grått (köpt via TS)
    och en Blues Dress i mid blue. Tack söta Ullis!

• Duntoffla
    Morty skrev 2010-04-15 18:23:09 följande:
    Nä fy vad fult gjort!!!
    Ja, det känns lite väl att den blivit sönderklippt just idag när vi gjort upp affären. Hoppas hon  får en varning. Man avslutar väl inte affären om man inte är nöjd med priset? Tack och lov sitter ju inte pengarna på hennes konto i alla fall utan på mitt TS-konto. Nu hoppas jag bara att TS fixar tillbaka dem snabbt. jag kan ju se att orten hon bor på är densamma på bägge ställena och det känns för slumpartat.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV