Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly för oss inbitna del IV

Mabimao skrev 2010-04-15 18:32:24 följande:
    Vad betalade du honom/henne då? Shit vilken dåååålig stil.
    Jag betalade 860 dkk, ca 1200 med avgifterna med TS (dock hann jag inte betala klart förrän hon anullerade köpet och skyllde på barnet). Nu ligger pengarna mittemellan.
    smulan0 skrev 2010-04-15 18:33:01 följande:
    jag skerv till henne på tradera och frågade hur hon kan sälja en trasig x-stitch som grannens barn har klippt i... hade varit roligt om alla gjorde samma sak(-;
    Det värsta är att Tradera ofta är så sega med sånt här. På TS brukar det gå snabbare.

Nåväl, det löser sig väl...
    Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    Ullis 10 skrev 2010-04-15 18:39:46 följande:
    :) Blev den bra??? Fy bubblan vilka människor det finns... Jag säljer egentligen bara, vågar ju inte handla där... Inte så kul med folk som tar lång tid på sig att betala heller, speciellt inte då jag är sån att jag helst vill lägga på paketet samma dag som jag fått pengarna, blir många turer.
    Jag är lite skeptisk mot kragen men funderar helt sonika på att vika in den när jag har den på. Sen sitter den inte helt klockrent nu med min gravidmage men den försvinner ju någon gång. Ska i alla fall inte förhasta mig och göra mig av med den, jag tror att den kanske växer på mig med tiden. Den är himla fin men egentligen för mönstrad för att vara i min vanliga smak
  • Duntoffla
    muumuu skrev 2010-04-15 20:36:00 följande:
    Gokväll! Jag har följt detta tråd för ett år nu och då var det dags att registrera sig Jag skulle nämligen fråga er (kunniga i ämnet) om en sak: vet någon om det förekommer kopior av kappan #578 Love Reactions? Jag budade in kappan på T för min syrra igår kväll, men blev lite misstänksam och började nu undra om kappan är en original... Jag är inte alls bra på att känna igen kopior från originaler, så jag vore mycket tacksam om nån mer kunnig kunde kolla bilderna på kappan och säga sin åsikt! Det kan mycket väl vara att kappan är original som den ska, men jag skulle vilja veta den innan jag betalar. (Och jo, man kunde ha kollat det här innan man bjuder... ) www.tradera.com/NY-odd-molly-kappa-stl-1--NO-...
    Hej och välkommen hit!

Nu är jag verkligen inget proffs men så vitt jag känner till finns inga kopior på den. Tycker att den ser ut som original. Någon annan mer erfaren får också ge sitt utlåtande. Superfin är den i alla fall!
  • Duntoffla
    Pokergirl skrev 2010-04-15 20:56:16 följande:
    Jag tror 3500 men jag kan ha helt fel.
    Det stämmer nog för nu när du säger det har jag nog hört det någon annanstans. Tack!
  • Duntoffla
    Hilti skrev 2010-04-15 22:13:32 följande:
    Trodde jag med. Det måste vara ett misstag, eller hur? Annars får nog min åka ut på T
    Eller så blandar jag ihop det med spoiler tank? Fast 1800 kan det väl aldrig kosta?

Du kan nog göra dig en hacka annars. Lite fishy känns det då den högste budgivaren lämnat många bud och inte har ett enda omdöme. {#lang_emotions_undecided}
  • Duntoffla
    muumuu skrev 2010-04-15 22:23:27 följande:
    Även jag har för mig att det kostade runt tusenlapp. Men vilka priser på T! Vore inte den första gången med ofattbara priser...
    jag tror att den är upptrissad med hjälp av annat konto. Det ser skumt ut
  • Duntoffla

Hej

Klickade precis hem denna från TS. Vet någon vad den heter och från vilken kollektion den är? Loggan ser ut att vara "Burn baby burn"? Ngn som vet nypris?

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV