Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly för oss inbitna del IV

x karin76 skrev 2010-08-18 22:43:56 följande:
    Tack! Hmm.. Ja det lutar åt att jag försöker hitta en annan i rätt storlek av den jag har också, har provat den igen och den känns tyvärr för stor. Får se om jag hittar en på T i mindre storlek, så kan man ju sälja denna i stället. Undrar just bara om man vågar sig på att hitta en där eller om det är kopior bara numera..
    Den koftan kan du lugnt jaga på T. Den är inte kopierad (än).

Jag provade faktiskt att gå ner två storlekar nu när jag provade en long cardigan sist och då blev det en helt annan kofta. Har du chansen så prova.
  • Puffig Pingla
    Anna Paulita skrev 2010-08-23 22:10:39 följande:
    Jag förmodar att den här klänningen inte finns att köpa längre? www.tradera.com/ODD-MOLLY-810-EVERYWHERE-DRES...#pic

Om man inte hittar den just på Tradera?
    Den är en regelbundet återkommande design. Kommer i höst också. http://oddmolly.com/collections/fall10?type=dress&page=2.
    Snygg som katten. Ångrar lite att jag inte slog till på rean i vintras.
  • Puffig Pingla
    Helle skrev 2010-08-27 08:29:47 följande:
    God morgon

Har spoiler underdress funnits i lila? Kopior? 
    Japp, den har funnits i både "vanlig" lila och royal.
    Ínte kopierad (det är trots allt bara ett fåtal plagg som är det. Även om de kräks ut på T).
  • Puffig Pingla
    Anna Paulita skrev 2010-08-26 11:09:10 följande:
    Vet någon om det finns någon rea på OM butiken på Humlegårdsgatan kvar? Är det någon ide´att åka dit? Jag drar ju stl 3 och de större storlekarna försvinner ju rätt fort.

Jag vet inte vad jag är ute efter egentligen, något bara. :P
    Rean plockades bort härom dagen. Var där igår och det var bara fullpris kvar.

...men jag provade mig glatt igenom det nya Skrattande. Blir en Pingla provar senare.
  • Puffig Pingla
    h80 skrev 2010-08-28 22:00:45 följande:
    är det billigare att handla i USA?
    Det beror på kursen, fraktkostnad (samt att man riskerar att paketet fastnar i tullen).
    Så det är lite dagsform på det svaret.
    Senaste året har man tjänat några kronor på att handla från USA (om man klarat tullen)
  • Puffig Pingla

Såg att ni pratade om höstens jeansjacka tidigare.
    Jag provade den i torsdags. Den är ljuvlig och galet snygg....
    ......och liiiiten i storleken.

Kommer snart bilder i bloggen på provningen (ska bara klippa o skriva lite först. Det blev mycket provat denna vända).

• Puffig Pingla
    Jontesfru skrev 2010-08-29 19:20:32 följande:
    ååååååååååååååååh varför läste jag inte det inlägget innan jag beställde hem en!!! jaja den får väl åka tillbaka i värsta fall
    Äääh! Den blir säkert jättebra. Som du dundrar ner i vikt ska det inte vara något problem.
    Om inte annat så är den jättesnygg oknäppt oxå. Det var enda sättet jag kunde ha den (men jag är stor på mitten.... eller vad katten - jag är stor helt enkelt).
  • Puffig Pingla

Anna Sol: var det blues dress? I så fall ärdet nog inte kört. Den brukar komma ut med jämna mellanrum till ok pris så den lär dyka upp igen.

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV