Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly för oss inbitna del IV

Anna SC: tror att säljaren är ok. Men ullkoftorna från i vintras har kopierats. Kommer inte ihåg om dem Rosa var bland dem. Nån annan med bättre minne?

• Puffig Pingla

Duntoffla: du har rätt om toppen. Den heter glazin ... åsså nåt mer jag inte kommer ihåg. Kan kolla datorn i morgon (har lite gamla bilder där).
    Najtinajt girls

• Puffig Pingla
    Mariajac skrev 2010-07-20 21:22:09 följande:
    Jag ska till Stockholm torsdag-fredag för ett Gröna Lund-besök med barnen, men tänkte givetvis passa på att spana in reashoppingen också... :)

Har läst en del och det verkar inte vara någon idé att gå till Åhléns till exempel, och Odd Molly-affären har inte ens börjat rea än, eller? Finns det fortfarande mycket kvar på Mathilde?

Tips mottages tacksamt! Kyss
    Det beror helt på vilken storlek du är. Om du är en liten plutt dvs 0-1 så finns det ganska mycket.
    Jag tycker inte att man helt ska utesluta Åhlens men de har ju tex inte 50% just nu.
    NK har packat ner sin rea (märkligt), Mathilde har kvar en del smått,
  • Puffig Pingla
    Puffig Pingla skrev 2010-07-20 21:58:45 följande:
    Det beror helt på vilken storlek du är. Om du är en liten plutt dvs 0-1 så finns det ganska mycket.
    Jag tycker inte att man helt ska utesluta Åhlens men de har ju tex inte 50% just nu.
    NK har packat ner sin rea (märkligt), Mathilde har kvar en del smått,
    Kom ju på att jag själv hade en lista över all rea som jag fått tips om på bloggen. Dock har det inte kommit in så mycket uppdateringar på sista tiden men tips mottages,

Lägger inte ut hela listan här för då tappas länkarna mm. (och nooooooooooo - jag är inte sponsrad så jag tjänar på att få massa trafik på bloggen Flört).

Realistan
  • Puffig Pingla

Helle:
    På min blogg finns bild, namn o nummer på de plagg som är flest frekventa kopior på Tradera.
    Länk till inlägget finns uppe till höger på sidan (kör från iPhone å har inte koll på hur man länkar här nu). parlorforpinglor.blogspot.com/.

Ps. Har ni sett att det är flera av kopiesäljarna som åker på o-sålda auktioner nu? Kan de gott ha.

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV