Odd Molly för oss inbitna del IV
Anna SC: tror att säljaren är ok. Men ullkoftorna från i vintras har kopierats. Kommer inte ihåg om dem Rosa var bland dem. Nån annan med bättre minne?
Anna SC: tror att säljaren är ok. Men ullkoftorna från i vintras har kopierats. Kommer inte ihåg om dem Rosa var bland dem. Nån annan med bättre minne?
Duntoffla: du har rätt om toppen. Den heter glazin ... åsså nåt mer jag inte kommer ihåg. Kan kolla datorn i morgon (har lite gamla bilder där).
Najtinajt girls
Vilka saknar du nu Dunis?
Ett tips om nån "småtting" vill göra ett klipp på en spoiler tank. http://www.tradera.com/Odd-Mollt-st-1-auktion_162402_115383059
Stackaren har skrivit fel i rubriken (och det är definitivt inte min annons - strl 1, I wish )
Var och spanade i Odd Molly-butiken idag. De skulle börja få in höstkollektionen i morgon.
Om man vill gå och klämma och känna lite på kläderna . Som en redig 4a vill man ju liksom känna på kläderna.
Helle:
På min blogg finns bild, namn o nummer på de plagg som är flest frekventa kopior på Tradera.
Länk till inlägget finns uppe till höger på sidan (kör från iPhone å har inte koll på hur man länkar här nu). parlorforpinglor.blogspot.com/.
Ps. Har ni sett att det är flera av kopiesäljarna som åker på o-sålda auktioner nu? Kan de gott ha.
Nu är det 50% i Odd Molly-butiken.
parlorforpinglor.blogspot.com/