Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly för oss inbitna del IV

barn05 skrev 2010-07-13 08:56:08 följande:
    Vet ni om man får lämna tillbaka plagg som är köpta på rean hos Mathilde och NK? Står inget på kvittot...
    Mathilde har iaf inte öppet köp på rean. Inte bytesrätt heller men det brukar gå att få igenom iaf.

NK vet jag inte.
  • Puffig Pingla
    barn05 skrev 2010-07-13 09:26:01 följande:
    En jeansjacka i stl 2. Hade lovat att köpa den till en kollega men hon ändrade sig och då försökte jag sälja den på Tradera men det verkar inte vara så enkelt. Tänkte inte på att man kanske får lämna tillbaka...ska nog undersöka det. Kan ev ta mig ner på stan senare i veckan.
    Men då får väl kollegan stå för det??? Inte ska du behöva mecka för att du varit snäll och hjälpt till och handlat?

Har du provat att lägga ut den via bloggen i stället? Kanske någon som är mer "mollyintresserad" som nappar. Det är ju trots allt ganska dött på T just nu (förutom freemind som säljer ut halva mollyroben).
  • Puffig Pingla
    higher skrev 2010-07-13 10:22:43 följande:

I våras köpte jag den fina Blues skrirt från Odd Molly, både storlek 2 och 3. Från Rehead of sweden.
    Dessa båda ligger oanvända i garderoben och jag funderar nu på att sälja dom. Givetvis med lapparna kvar. Är det Tradera el blocket som gäller. Tror ni att man kan få 1000kr/st el vad är rimligt pris?

Är de äkta och du har följesedeln kvar borde du kunna få 1000kr och uppåt för dem.
    Vet dock inte om någon vågar köpa dem från Tradera eftersom det haglar av kopior på just den kjolen.

Ev skulle du kunna få bättre pris för dem hos tex Bina .
  • Puffig Pingla
    snoran skrev 2010-07-13 14:57:58 följande:
    Hej alla OM-fantaster! Jag är på jakt efter bastoppar i OM, som t.ex. antidote tee. Hittar inte denna någonstans.

Pratade med en butik som sa att de inte tar in bastoppar eftersom dessa säljer dåligt. Är det likadant överallt?
    Har funnits tonvis på tex Mathilde. Testa och ring dem.
  • Puffig Pingla
    Jontesfru skrev 2010-07-13 23:04:10 följande:
    oj nu är det ju så kallt så visst behöver jag en OM mössa? Jaja jag klickade precis hem en, såg den i en blogg men sen har jag velat o velat, men nu när jag såg att hon lagt ut den på tradera blev det slutligen ett klick. Så får vi se om den blir så perfekt som den ser ut. Jag gillar nämligen inte mössor som sitter åt o den verkar inte sgöra det.
    www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=11548...
    den är det.
    Åh det är ju Katinkas coola smäck!
    Den är stentuff.
  • Puffig Pingla
    freemind skrev 2010-07-13 23:09:42 följande:
    Hihi... inte halva mollyroben, bara 10%
    10%??? Skulle du inte halvera den? Vavavavava???
    Sen låter ju ryktet göra gällande att du var på Mathilde och fyllde på också
  • Puffig Pingla
    elma skrev 2010-07-14 15:35:07 följande:
    är det någon som sprungit på en lila  up-to-me-ism strap dress på rea i någon av webshopparna?? stl 1 el 2.
    Den finns iaf på Mathilde för 50%. De skickar mot nån liten avgift.
  • Puffig Pingla
    Puffig Pingla skrev 2010-07-14 17:43:21 följande:
    Den finns iaf på Mathilde för 50%. De skickar mot nån liten avgift.
    Eller kanske ska säga fanns iaf igår.
    Sen såg jag nu att du skrev lila. Ska väl inte säga att jag är 100% på att den lila var kvar men prova att ringa.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV