• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • L i l l a M y
    Pokergirl skrev 2010-02-12 16:17:00 följande:
    Svårt, jag har en 2:a, och är normalt en 40/42. Dock brukar jag normalt köpa 3:or men nu fanns inte den i butik så det fick bli en 2:a. Lite väl tight över armarna men annars sitter den fint.
    Ja jag tror jag behöver en 3:a
    ♥ (¯`°?.¸ ♥Bebisverkstaden i full gång♥¸.?°´¯) ♥
  • Sylt

Hejhej

Ngn som har Dalai scarf? Har varit sugen hela veckan men börjar vackla nu. Har en scarfscarf o den känns lite mer användbar. Fast jeanjacka o Dalai är inte helt fel *babblar och vet eg. inte vad jag frågar efter*

En del Fondor kvar på Åhlens i Malmö, två grå och en hel del chalk.

• Frusna flickan

Attans! Min 327:a har kommit idag men till fel ställe. Det var hemleverans och jag avr ju knappast hemma kl 09.21 så den hamnade på posten företagscenter och inte hos min post *morr.............. Varför liksom................................ ? Därför blir det tyvärr ingen bild på indigon i bt idag som utlovat. Kram på er

• Morty
    L i l l a M y skrev 2010-02-12 16:21:41 följande:
    Ja jag tror jag behöver en 3:a
    Ring och kolla med Kings & Queens ( 040-456357) i Höllviken. De skickar men är ingen webshop. Jag såg att de hade Fondor kvar i chalk men jag kikade aldrig vilka storlekar de hade kvar.
  • Morty
    Morty skrev 2010-02-12 18:42:58 följande:
    Ring och kolla med Kings & Queens ( 040-456357) i Höllviken. De skickar men är ingen webshop. Jag såg att de hade Fondor kvar i chalk men jag kikade aldrig vilka storlekar de hade kvar.
    Glömde, de stänger 20 idag.

Ja och så det där...inte min affär osv.
  • Lindadjo
    ellianne skrev 2010-02-09 19:02:51 följande:
    Ja då Jag tycker att storlekarna stämmer ganska bra, 0=xs, 1=S o.s.v. Jag brukar ha 34/36 och har ibland stl 0 och ibland 1. Det som gör att jag har 1 i vissa klänningar/tunikor är att det annars blir för trångt över bysten. Koftor är dock stora i stl, där kan man gå ner minst en stl. Hoppas att det var till ngn hjälp! Är det något speciellt plagg du funderar på? /Lena
    Så. 0=XS, 1=S, 2=M, 3=L, 4=XL
    Har jag fattat det rätt?
    Så om jag har storlek 40/42 så ska jag ha 2 eller 3?

Tack så mycket för ditt svar, även fast det var några dagar sedan nu
    2010 ska bli ett bra år!
  • isako

Gaaaah försöker låta bli att shoppa iväg på en livalot blus...!! {#lang_emotions_sealed}
    Jag skulle ju INTE ha mer denna månaden... skall inte skall inte...!!

• Minatre

Åhhh, idag har jag tokfyndat två spoilers i vår lokala butik. En royal kjol + en chocolate underdress. Total summa: 560 kr. {#lang_emotions_cool}

• smulan0
    Minatre skrev 2010-02-12 20:48:38 följande:
    Åhhh, idag har jag tokfyndat två spoilers i vår lokala butik. En royal kjol + en chocolate underdress. Total summa: 560 kr.
    wow vilka fynd!!!! Fanns där mer? vilken butik?
  • Minatre
    smulan0 skrev 2010-02-12 21:14:09 följande:
    wow vilka fynd!!!! Fanns där mer? vilken butik?
    Det var rätt utplockat så det fanns bara två underdress i royal kvar, tror det var en 0:a och en 1:a. Butiken är Nicco i Halmstad.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV