• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • L i l l a M y
    Morty skrev 2010-02-12 18:42:58 följande:
    Ring och kolla med Kings & Queens ( 040-456357) i Höllviken. De skickar men är ingen webshop. Jag såg att de hade Fondor kvar i chalk men jag kikade aldrig vilka storlekar de hade kvar.
    Tack snälla
    ♥ (¯`°?.¸ ♥Bebisverkstaden i full gång♥¸.?°´¯) ♥
  • smulan0
    Minatre skrev 2010-02-12 21:19:57 följande:
    Det var rätt utplockat så det fanns bara två underdress i royal kvar, tror det var en 0:a och en 1:a. Butiken är Nicco i Halmstad.
    aha! Kära Nicco, där köpte jag min första Odd Molly någonsin för läääänge sen! Synd man inte bor kvar i Halmstad då...
  • Morty
    Minatre skrev 2010-02-12 20:48:38 följande:
    Åhhh, idag har jag tokfyndat två spoilers i vår lokala butik. En royal kjol + en chocolate underdress. Total summa: 560 kr.
    Grattis! Vilka fynd! Varför är det inga affärer här som har sådana fynd??
  • Pokergirl
    Minatre skrev 2010-02-12 20:48:38 följande:
    Åhhh, idag har jag tokfyndat två spoilers i vår lokala butik. En royal kjol + en chocolate underdress. Total summa: 560 kr.
    Wow vilka fynd! Här är det som max 50 procent, men ofta stannar priserna på 30% rabatt tyvärr.
    * * * Älskade Cornelia 091030 pokergirl.blogg.se * * *
  • isako

Snälla tjejer. JAg letar med ljus och lykta efter spiler tank och spoiler underskirt i strlk 4 - Blått.
    Någon som har sett!!?? Även om fullpris?

• gambia90

Är det någon som vet om mrs rogers beach coat är i samma tyg som förra sommarens jane loves terry?

• Stargirl
    gambia90 skrev 2010-02-13 06:16:26 följande:
    Är det någon som vet om mrs rogers beach coat är i samma tyg som förra sommarens jane loves terry?
    Jag tycker det är synd att det inte kommer ngn frotè halterneck klänning detta året. Har en från förra året och älskar den verkligen.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • gambia90
    Stargirl skrev 2010-02-13 07:44:55 följande:
    Jag tycker det är synd att det inte kommer ngn frotè halterneck klänning detta året. Har en från förra året och älskar den verkligen.
    mmmmm  jag tänkte köpa den men var för sent ute...så jag hade också hoppats på en sådan klänning iår..
  • Duntoffla

God morgon!

Här snöar det för fullt.

I går var jag på Mathilde och provade lite plagg. Testade bla 100 g frill, någon sidenblus som jag inte vet vad den heter samt X-stitchen i brunt. Tur det för jag kunde ha storlek 2 och inte 3 som jag trodde. 3 var för stor runt bysten/livet. Är så sugen på att köpa en brun nu men måste fundera lite till. Frillen är superskön men för genomskinlig för min smak. Gillar inte heller att ha linnen under såna redan tunna plagg.

Tog en sväng förbi tråkaffären Cubus för att kika på de linnen Pingla tipsat om men om det var dem jag hittade var de för tight modell samt för långa tyvärr. Annars är det ett bra tips på billiga linnen.

Hoppas på att mitt paket från deep fling kommer nästa vecka.

Hallon i magen BF 100805 septemberflikkan.blogspot.com
  • Cissi031

Hej alla!

Brukar läsa lite i den här tråden för att hålla mig uppdaterad med det senaste Molly-skvallret, men har hittils varit dålig på att kommentera. Förhoppningsvis blir det bättring på den fronten framöver. Bor i Göteborg, 31 år, inga barn (än :)) och är som alla andra i den här tråden en riktig Molly-Toka :)
    Känner mig lite tjatig, men skulle någon vilja inboxa mig Tradera-listan? Letar Molly-fynd på Tradera titt som tätt, och undviker gärna oseriösa säljare så gott det går. Tack!
    Kram Cissi
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV