Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly för oss inbitna del IV

Deppig!
    Hade Traderat hem en äldre grå 327:a  "i mycket fint skick" och längtade tills den skulle dyka upp.
    Den hade lös brodyr på två ställen och flera vitaktiga fläckar/slitningar i fram. Typ lite bleka partier där någon försökt ta bort fläckar eller så. Syntes ju tok tydligt när den kom på.

Varför gör man så? Brodyren hade jag ju kunnat fixa men fläckarna.....

Jag vill kunna lita på beskrivningarna......om något är galet skriv det.....köparen är sällan blind
    Och om det är av misstag.......ja det hoppas jag och att säljaren tar sitt ansvar, ännu inget svar på mina mail.....

Sorry för depp inlägg.....

• Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2010-09-28 17:12:44 följande:
    Tradigt Mabimao. Undrar om det är samma tunika jag spanade på? Från riktigt tidig kollektion?
    I så fall har jag haft med säljaren att göra tidigare och hon verkar jobba och maila på märkliga tider (säger nattbloggaren ).
    Japp du hade ett bud tidigt såg jag nu.......men vi bjuder ju i stort sett alltid på samma saker.
    Du har bra smak helt enkelt.....
    Ja inget svar ännu.....
  • Mabimao

Dunis!
    Anytime baby!
    Det var bara trevligt. Bra att de känns rätt.

Och jag har fortfarande inget hört av T säljaren....
    Natti

• Mabimao

Säljaren på T "delade inte min uppfattning" ......undrar hur fläckar kan vara en uppfattning??????

Så......jag får stå för frakt åt båda hållen om jag vill skicka tillbaka........och jag vågar inte skicka orek till henne......då säger hon väl att hon inte fick den alls......och DHL är inte att tänka på utanför T..(ett envelope kostar 115:- istället för 39:- ..........)
    Om jag vore hon skulle jag tycka det var pinsamt att jag sålt en felaktig vara o bekosta frakt tillbaka......men det är jag
    Jag borde väl vara tacksam att hon tar den tillbaka alls.........men jag kanske inga pengar får........de skulle bara betalas när HON fått blusen. (därav rek)
    HON ställer en massa krav när HON gjort fel.
    Jag blir sååå trött!!!!!!

Och mina Prime från T var för små.......huhuhu!!!! Inte min dag

• Mabimao
    Duntoffla skrev 2010-09-29 20:40:34 följande:
    Men vad f*n! Om hon gjort fel bör ju hon stå för allt. Iofs anser hon ju inte det men du ska ju i alla fall få pengarna tillbaka om du nu kostar på frakten.

Suck för en del säljare och vad surt att bootsen inte passade

Måste också klaga lite

Jag väntar fortfarande på min kofta som aldrig kommer. Säljaren svarar inte heller på mail. Min åkpåse kommer inte heller trots att den är skickad (där svarar i alla fall säljaren men inget händer)

Inte heller har jag ännu sett pengar för de OM-plagg som en köpare bad att få vänta med att betala tills efter lön. Hoppas verkligen de kommer för jag vill inte hålla på att mecka med nya auktioner och ev förlora pengar...

Så, nu har jag öst ur mig Fick i alla fall hem en fin vit poplin lace trim shirt idag. Alltid något
    Det är synd om oss!!!!!!
    Pöss!
  • Mabimao
    Pythia skrev 2010-09-30 09:25:08 följande:

det långa inlägget om köplagen var till Mabimao och inte Duntoffla. (läste fel)

Tack! Vi får se vad som sker när hon hämtat ut den............
    Jag väntar lite med det "tunga atilleriet"
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2010-10-05 10:23:44 följande:
    Tack! Japp är ute efter kanten Man kan ju sätta dem över ett par vanliga strumpor. De flesta har liksom inte "vippet" som går ut. Lindex och Cubus alltså
    Jag har från Cubus......men tar den delen som skall vara ner upp om man säger så......så var det på förra årets i alla fall. Viker den neråt så är de vips a la Odd Molly till fyndpris! Och många färger har de!!!
  • Mabimao

Nån som minna mitt strul med säljare av Odd Molly blus med fläckar på.......hon har på flera dagar inte alls hämtat ut paketet, ej heller svarat på mail.......jag kan väl se i stjärnorna efter de där pengarna.......vill ju helst slippa hota med polis liksom......
    Så djä-la trött på oseriösa Traderare!!!!!!!!!

• Mabimao
    Duntoffla skrev 2010-10-05 20:54:05 följande:
    Ang tråkigheter så har inte min kofta från Blocket kommit och den säljaren svarar inte på mail alls. Känns som om folk på svarta listan ökar för varje dag...
    Nä......trist!

Jag hotade med polisanmälning idag (hu....inte likt mig....) o fick hör o häpna ett svar.....så hon fanns bakom mailen......
    Hon hade tänkt strunta i att hämta ut den för jag varit så otrevlig !?!?
    JAG? Tro f*n det!
    Jag skulle tänka på hur jag lät i framtiden tyckte hon...........
    HON kanske skulle tänka på hur hon beter sig så kanske folk är vänligare mot henne. IDIOT!

Jag tappar tron på folk. Vanligt hyfs och normal uppfostran om hederlighet.....vad är det liksom?

Jaja, nu till roligare. Jag har en otippad Long LK på väg. Skulle ju inte ha nån......."öglor i huvan"........men till rätt pris så........thanx New Yorker! Du kan snart kalla dig min webb butik! Pöss! Och du, den gröna är invigd idag. Fiiin!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV