Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly för oss inbitna del IV

krabed skrev 2010-08-28 10:27:08 följande:
    Norrlandsträff tycker jag vore en väldigt bra idè !! De bekanta som jag pratar med om Odd mollysar förstår mig inte alls ;)
    "Normalt folk" gör sällan det.........................
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2010-08-31 20:42:58 följande:
    God kväll!

Äntligen funkar mitt internet igen. Snacka om att man är lätt beroende av det.

Känns som om jag inte har ngn koll på vad som händer alls i omvärlden. Vet att jag frågade förut men minns inte om någon svarat...vet någon om det finns en dolce underskirt i powder på rea någonstans?
    Välkommen!!!!!!!
    Tråden är inte detsamma sedan du slutade vara höggravid
    och spamma den
  • Mabimao

Att kolla på 3:ans program Välkommen hem är ju rena rama molly kavalkaden.
    Förra programmet hade hon typ 4 mollysar, och idag ett par st. Och nya.....

• Mabimao
    gambia90 skrev 2010-09-02 21:49:58 följande:
    En till fråga... vet ni någon nätbutik förutom eshoes, brandos och zoovillage som säljer hunterstövlar?
    Skynda fynda!
    http://www.sweetfeetshoes.co.uk/
  • Mabimao
    Frösötös skrev 2010-09-05 08:30:42 följande:
    Oj, vad hände här?  Förvånad Någon som vet om denna person är känd för att budtrissa?

www.tradera.com/auction/auction_bids.aspx?aid...
    Jag tror inte riktigt jag förstår vad du menar. Hon har bjudit tills hon kom över det som den innan lagt med ett högre maxbud. Sedan vann hon den. Hur menar du?
    Hur skulle man kunna budtrissa utan att riskera att stå som vinnare?
  • Mabimao

hm......skrev inna jag läst alla sidor........såg att ni kommit fram till att allt var ok......

• Mabimao
    Helle skrev 2010-09-05 22:17:42 följande:
    Kikar in med en OT fråga - hur är Hunky Dory i storlek?
    Beror helt på plagget. Vissa modeller normala. Vissa jätte stora och en del tok små.
    Visst var jag till stor hjälp..........  
  • Mabimao

OT så det skvätter om det...........men jag gör det ändå. Ni girls är ju mina shopping polers

Jag letar efter ringar som man har flera av på samma finger. En tre fyra stycken, gjorda för att ha många av. Vet att det finns andra än Björg och Sandberg och Manolin.....men kan inte komma på. Har ni nåt tips! Inboxa mig gärna så blir det inte mer OT än nödvändigt. Kan vara bara silver eller olika metaller.........

• Mabimao
    Jontesfru skrev 2010-09-07 22:24:34 följande:
    Har hittat en underbar kappa på tradera precis min favvo färg o allt men när är den ifrån o gärna lite mer info om den????
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    Jag spanar också på den...hihi
    Noblesse Hood Coat från förra hösten/vintern.
    Skulle velat säga färg royal, men tror den hette cherry.......eller?
    Nypris runt 4000 kanske.......menn det är en chansning........
  • Mabimao

Kappan (den längre) kostade 5200 på Tin Tin  förra vintern så kanske 4900 som jag såg nånstans stämde......hu!

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV