Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2010-07-29 18:48:50 följande:
    Vilket flax! Grattis
    Mabimao skrev 2010-07-29 17:11:11 följande:

Jag har fyndat en Lotta Lotta till 50% och ett par velourbrallor till 75%. Jag LÖVE rea!!!!!!!!

Najs! Vilken färg blev det på Lottan?
    Det blev en grön......hade röd i stl 4 funnits hade jag velat ha den, men grön tror jag vinner i längden.
    Fin nu i höst!
    Jag känner mig nöjd.
    Shoppade som en tok.
    Det blev en omlott fleece från Branting (en skopa odd.....har visat den i sin blogg nån gång) till 50%.Urmysig!!!
    En part two klänning i linne till 75% och en Killah jeansklänning till 75%.
    Tjohooo!!!!
  • Mabimao
    Frösötös skrev 2010-07-29 19:12:19 följande:
    Wow - jag vill beställa men kan inte läsa ut hur stor frakten blir och de har ju gått för dagen så jag kan inte ringa dem. Har du någon aning?????
    Tror jag gav runt 100 när jag beställde, men det är ett tag sedan. Men om du klickar på det du vill ha och fyller i alla uppgifter om dig så ser du vilken frakt det blir till Sverige. Klicka inte vidare till betala om du tycker det blir för mycket..........
  • Mabimao
    Frösötös skrev 2010-07-29 19:43:54 följande:
    Tack - blev lite uppjagad hi hi. De har min dröm - short mesh cardigan i rött som jag missade när den kom eftersom jag är sen i starten.Jag tittade inte ordentligt Förvånad men det står alldeles tydligt Euro 12,95
    Kul att nån hade nytta av tipset! Själv hade jag tänkt en grå short mesh men de hann ta slut i min stl. Jag vill ha en blå, grå eller rosa till minst 50% men hittar ingen
  • Mabimao

Ingen som sett short mesh i grå, blå eller rosa i stl 3 eller 4?
    Minst 50% rea?
    Pretty please............

• Mabimao
    Bambiblogg skrev 2010-07-30 19:06:39 följande:
    Jag köpte min i dark pink på ETC och då fanns alla storlekar kvar. Men det var för nån vecka sen.
    Tack, men jag blir lite snål. De har 30 eller 40% väl? När jag ringde ETC hornsgatan sa de att den var medsatt till strax under 1000:- tror jag...........
  • Mabimao
    Sara Mia skrev 2010-07-31 00:06:34 följande:
    Vill bara tacka den i tråden som tipsade om att Orangebag nu hade sänkt priserna ytterligare. På det viset kunde jag "kamma hem" min efterlängtade LK-cardigan i light blue som jag hade haft span på. Nu var priset på den helt rätt och ytterligare en LK-cardigan får samsas med mina andra. Jag älskar den koft-modellen över allt annat. Ull eller bomull spelar ingen roll. Alla är lika välkomna. Sedan slank det med en body butter och bodylotion också. Perfekt att ha som present framöver.
    ....det var sååå lite så......  
    Roligt att du kunde fynda!!!!!!
  • Mabimao

Duntoffla:

Jag trodde inte det fanns kopior från den kollektionen alls......eller är jag bara glömsk nu? Vad har man sett för kopior därifrån innan?

• Mabimao
    Duntoffla skrev 2010-08-04 23:16:52 följande:
    Det trodde inte jag heller men denna måste ju vara en kopia. Annars ett riktigt måndagsex. Den har ju inte ens alla bokstäver i loggan och är slarvigt textad. Tror i alla fall att det löser sig med säljaren nu och hon kommer i sin tur att få tillbaka pengar av den hon köpte den av. Men det är lite meckigt med pengaöverföring mellan länderna.

Hoppas nu bara att säljaren som sålde för liten klänning till mig hör av sig också så att det köpet kan gå tillbaka. Känns surt med pengar "ute" på sånt man inte kan använda eller vill använda
    Skönt om det löser sig. Och nej, det är inget roligt att ligga ute med pengar......de vill man ju kunna shoppa annat för
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV