-
-
Seriöst, är detta på riktigt?
-
Jag letar med ljus och lykta efter vårens TK i chalk, har någon sätt denna i stl 1 eller 2? Tar tacksamt mot tips
-
Ååå, skulle du vilja hjälpa mig? Vad glad jag blirPokergirl skrev 2010-03-31 23:04:00 följande:Finns här i Umeå i butik om du behöver lite shoppinghjälp.
Hur vill du att vi löser det rent praktisk? -
Ja se där var den på nätet. Jag som har letat runt hela kvällen, men då kan jag köpa den där. Tusen tack för din hjälp
-
Är det någon här som vet hur man kan se om en T88 Button down tunic är kopia?
Har en norsk tjej på mailen som har läst ett inlägg om kopior på min blogg Nu har hon köpt denna T88 på Tradera och hon tror hon den är kopia. Detta för att hon har haft en likadan i samma stl men denna upplevs som större samt at färgen är stärkare på denna.
Tacksam för lite hjälp om någon vet.
-
Altså, jag får hybris av alla OM kopior. Tror faktisk jag har köpt en Suede tassel bag kopia på Blocket. Den färger av så alla mina jackor får et konstigt sken i rosa..
Jag kan inte se att det är en kopia men när jag jämförde tag'en med tag's jag vet är orginal så är det stor skillnad. Skulle bli glad om någon orkar kika på korten jag har lagt ut i min blogg.
-
Får en shopping galen norrman vara med i en eventuell grupp på FB? Jag tycker mest om gamla kollektioner så det vore kul att vara med..
Jag började shoppa Odd Molly i julas, sen har det ballat ur totalt. Nu finns det ca 30 plagg i garderoben
-
Förresten så fick jag min TK i chalk med posten i går. Men tack igen för att du ville kolla för mig.Pokergirl skrev 2010-04-13 20:36:59 följande:Kajsan: Härligt! Den är ju så fantastiskt underbart fin!Hilti: Självklart! Här har det också spårat ut totalt...Vad tror ni om "Odd Molly loves you", som det står på OM:s hemsida.
-
Jag är med