Inlägg från: Hilti |Visa alla inlägg
  • Hilti

Odd Molly för oss inbitna del IV

Tofflan, tycker det är svårt att se på korten, och jag är tyvärr ingen proffs. Har faktisk lyckats få tag på 2 OM kopior.

Finns det någon här som bor nära Kosta Outlet och skulle vilja köpa ett plagg för mig? 

• Hilti
    Duntoffla skrev 2010-07-26 20:08:48 följande:
    Kikade du på de andra bilderna i bloggen också?
    Hilti skrev 2010-07-26 19:44:59 följande:
    Tofflan, tycker det är svårt att se på korten, och jag är tyvärr ingen proffs. Har faktisk lyckats få tag på 2 OM kopior.

Finns det någon här som bor nära Kosta Outlet och skulle vilja köpa ett plagg för mig? 
    Ja, de cirkulerar ju överallt just nu så det är ju tyvärr lätt hänt

Haha, spanade du också in någons blogg och blev sugen från Kosta? Tänkte fråga samma sak
    Jupp, min dröm finns visst därSkrattande
  • Hilti
    Duntoffla skrev 2010-07-26 21:40:58 följande:
    Man lyckas alltid bo i fel ände av landet
    Ja tydligen, men snart ska jag förhoppningsvis till Freeport. Maken är inte helt överlycklig över en heldag OM shopping
  • Hilti

Jag vann en auktion i går på T. Nu får jag mail som säger att säljaren ligger på sjukhus och att jag ska föra över pengerna till en annan person. Denna har altså skickat från säljarens mail. Ska jag lita på detta tro, vad hade ni gjort? Det känns som att jag blivit lurad tillräckligt många gånger, därav min mistänksamhet...

• Hilti
    Duntoffla skrev 2010-07-27 12:55:58 följande:
    Hmm...lite skumt låter det. Blir misstänksam när folk alltid råkar hamna på sjukhus just vid försäljning/köp.

Fast å andra sidan så kan man ju undra vad det egentligen spelar för roll (om det nu skulle vara samma person som har mailat) om man sätter in på ett annat konto. Det första är ju inte i sig säkrare. Det skulle vara om någon "kapat" någon annans konto... Äh, klurigt! Kan inte råda...
    Wivi skrev 2010-07-27 14:30:25 följande:
    Inte kul att bli lurad och bäst att vara försiktig, men behöver ju knappast vara ngt skumt. Precis som Duntoffla skriver kan jag inte se ngt skumt med det så vitt inte kontot är kapat. Tänker man logiskt kan man ju undra varför du ändå inte kan betala till det gamla kontot, jag menar skulle jag ligga på sjukhus skulle jag ju lika gärna kunna få pengarna till mitt
    vanliga konto ändå.
    Jag chansade, känner mig vågad i dag  

Personen på sjukhus kan inte logga in på banken, och den som ska skicka vill se pengerna före hon skickar paketet villket jag fattar. Nu får vi se om det kommer något med posten..
  • Hilti
    Frösötös skrev 2010-07-27 16:27:25 följande:
    Jag var sugen på en  Missing Dress som hon hade ute men eftersom den är ett känt kopieobjekt mailade jag och frågade henne om hon hade tags o kvitto kvar. Fick inget svar och budade inte!!!
    Aj då, får vel se om det dyker upp paket på lådan på torsdagObestämd
  • Hilti
    Frösötös skrev 2010-07-27 19:12:38 följande:
    Håller tummarna för dig!!! Vore jättebra att få veta hur det gick - är hon fågel eller fisk.......
    I'll let you know

Nu har jag letad alla webshops som finns känns det som, men har någon sett  en blå Grandmas i stl 1 så hojta till är ni snälla... 
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV